Gezocht: 1 of 2 bruidsjurken (om te lenen) voor photoshoot

25-06-2012 14:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben op zoek naar 1 a 2 trouwjurken die ik zou mogen lenen voor een photoshoot op maandag 2 juli.

De maten bij voorkeur in maat 34/36 en maat 40/42 (als ik er 2 zou kunnen vinden). Kleuren of stijl (modern, klassiek) is niet enorm van belang. De jurken worden eenmalig gedragen voor een photoshoot in een studio.

Deze photoshoot zal plaatsvinden in Enschede. Ik wil de jurk of jurken gerust zelf komen ophalen en uiteraard ook weer terugbrengen op dezelfde dag of de dag erna. Makkelijkste natuurlijk als dit in Enschede of in de buurt daarvan is.



Wie mij uit de brand zou willen helpen kan zich melden via making0mirrors@gmail.com

Bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Op marktplaats kijken en mensen in de buurt benaderen of ze hun te koop staande trouwjurk willen uitlenen voor een dag?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Himalaya,

Op Marktplaats heb ik al geprobeerd, maar nog geen reactie op ontvangen. Ik ken natuurlijk wel veel mensen die ook getrouwd zijn, maar niet zo gauw mensen die ook een geschikte jurk hebben om uit te lenen (te groot, of te ouderwets).



Maar via hier heb ik in ieder geval een reactie ontvangen zie ik net in mijn inbox!
Alle reacties Link kopieren
De kringloop verkoopt ze vaak voor een prikkie. Daar zou je ook even kunnen kijken. Of een van de voormalige bruiden uit je kennissenkring overhalen om zelf model te staan?
Alle reacties Link kopieren
Je mag die van mij wel lenen (40/42). Slechts 1x gedragen . 20min rijden vanaf Enschede. Interesse?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb nog 5 of 6 nieuwe jurken. Allerlei maten. Mag je lenen. Wij komen dagelijks in Enschede. Laat maar weten. kikker1965@hotmail.com Laat via het forum masr even weten of je gemaild heb. Dit adres gebruik ik niet zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild Greetings!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn jurk wel uitlenen,als ik de jurk zelf mag dragen tijdens de shoot,maar ik neem aan dat je al voorzien bent van modellen.

: )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig iemand gevonden die een aantal bruidsjurken wil uitlenen (door haar zelf ontwerpen en gemaakt dus dat is wel gaaf).



Oja, dank je wel Xandora voor je aanbod. Maar we zijn idd al voorzien van 2 ervaren modellen.
Alle reacties Link kopieren
{....}
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2014 22:05
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-01-2014 22:06
Reden: qupte verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-02-2018 07:41
Reden: Spam
99.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven