Ik zoek een boek!

03-10-2012 22:12 16 berichten
Misschien dat iemand het boek toevallig heeft of een gouden tip heeft waar ik het zou kunnen vinden.

Ik zoek het boek



De jongens van de Paulstraat

De jongens van de Palstraat

Of in het Engels kan ook;

The Paul Street Boys



Geschreven door Franz Molnar of zijn Hongaarse naam Ferenc Molnár.



Volgens mij heb ik aardig gezocht maar ik kan het niet vinden. Het schijnt een boek te zijn wat zeer bekend is in Hongarije, verplichte kost op de basisschool. Er zijn ook films van gemaakt, maar ik kan deze op youtube enkel in het Hongaars of Italiaans vinden en dat gaat net boven mijn pet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je Duits?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je hier wat aan:



Amazon.com Paul Street Boys
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En hier ook:



Alibris
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nummer drie wordt verzonden vanuit de UK.
668, the neighbour of the Beast
Wat stom zeg. Ik dacht echt dat ik bol grondig had afgespeurd. Tsja, als ik niks anders vind dan zal het Duits moeten worden.



Amazon weet ik niet zo goed, heb daar nog nooit iets gekocht. Ik ga even kijken hoe dat het daar werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een aantal in het Engels Krabpaal. Waaronder een tweedehand van een verkoper in Engeland.
668, the neighbour of the Beast
@Marels Ik ben niet zo thuis in het online kopen van spullen. Ik ben die tweede site aan het bekijken Alibris, ben alleen bang dat het een dure onderneming gaat worden. Misschien dan toch beter om voor de Duitse versie van 14 euro te gaan. Ik baal gewoon dat ze op Bol geen Engelse hebben, ik ken die site en weet hoe het werkt.
Ben jij bekend met één van die twee sites?
Alle reacties Link kopieren
Tja, je wil 'm of je wil 'm niet
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Met Amazon wel, dat is gewoon hardstikke betrouwbaar.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 03 oktober 2012 @ 22:37:

Met Amazon wel, dat is gewoon hardstikke betrouwbaar.



Ik ga even kijken hoe en wat. Denk dat je dan met CC moet betalen, dan ga ik mijn lieve moeder maar even optrommelen denk ik.

Ik wil het boek graag lezen, ga morgen ook even bij de bieb informeren want het schijnt dat er in Rotterdam een Nederlands exemplaar is. Ik vind het leuk om voor een vakantie ook wat andere boeken dan een stedengids te lezen en aangezien dit boek helemaal 'je van het' was jaren geleden wil ik er natuurlijk ook even goed om janken (ik weet al dat het een zielig einde heeft).
Oh, voor ik het vergeet. Super bedankt voor het zoeken Tickel en Marels. Heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Anoniem785381,



mogelijk een beetje laat maar ik heb een Nederlandse exemplaar. In prima staat.

Tweede druk 1950



Laat maar weten.

Groeten



Fred
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,

Als je nog dat 'De jongens van de Paulstraat' boek hebt van Ferenc Molnar (dus in het Nederlands), ben ik geïnteresseerd. Kan je me mailen naar sylvainlelarge@gmail.com ? Fijne dag, Sylvain
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste mensen ik heb me net laten registreren voor ''De jongens van de Paulstraat'' Ik zoek deze boek maar alleen in Nederlands!

Beste FPNL ik heb je post van bijna drie jaar geleden gezien,heb je dat boek nog??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven