fijne schoonheidssalon in ZuidOost-Brabant

01-09-2008 12:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

iemand tips voor een fijne schoonheidssalon waar je goed wordt behandeld (met resultaat), met vriendelijk en niet de opdringerig verkooplustig personeel?

alvast bedankt!

mimi
Alle reacties Link kopieren
Zuid-oost Brabant is een nogal ruim begrip; misschien kun je een (paar) plaats(en) noemen.

Ik woon er zelf ook, dus kan je wel 2 tips geven, maar als dat voor jou 40 kilometer weg is, heeft het niet zoveel zin.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk, Pauline.

Ik bedoel Eindhoven en omgeving of centrum Den Bosch.

dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in die regio gewoond (ben verhuisd naar de randstad inmiddels) en ik kan je er wel eentje afraden; Look in Eindhoven. Dat vond ik helemaal niks. Maar verder; mond tot mond reclame zegt meestal genoeg. Vraag verschillende mensen waar zij naar toe gaan en hoe het bevalt. Zo ben ik ook aan mijn kapper gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Madiken,

dank voor je reactie! Nu maar hopen dat er ook mensen reageren met een aanrader!

Heb je in de randstad inmiddels wel een fijne salon gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Studio Lifeline

Verbernestraat 33

5624EM Eindhoven

040 2433216
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2017 13:06
Reden: Spam
97.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
EK_Kaatsheuvel schreef:
20-07-2017 08:59
Hoi,

In Sprang-Capelle (vlakbij de Efteling) zit Luxx Beauty Lounge. Je wordt daar heel gastvrij en goed geholpen! Kijk voor meer informatie op https://luxxbeautylounge.nl/behandelingen/beauty-salon/.

Ik kan deze echt aanbevelen!

Succes
Wat ontzettend lief dat je speciaal lid bent geworden om deze aanbeveling te doen. :facepalm: waar je zelf ongetwijfeld helemaal geen belang bij hebt.
Daarbij hoop ik dat TO na negen (!) jaar inmiddels een fijn salonnetje gevonden heeft, maar dat zal wel, want die heb je legio.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
31-07-2017 09:29
Wat ontzettend lief dat je speciaal lid bent geworden om deze aanbeveling te doen. :facepalm: waar je zelf ongetwijfeld helemaal geen belang bij hebt.
Daarbij hoop ik dat TO na negen (!) jaar inmiddels een fijn salonnetje gevonden heeft, maar dat zal wel, want die heb je legio.
:proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven