Kortingscodes vr Jumbo Pick Up Points; aangeboden & gezocht!

03-02-2016 16:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi girls,



Er circuleren veel kortingscodes voor de Pick Up points van Jumbo. Wie kan mij aanvullen??!!



NIEUWJAAR2016 geldig tm 31 jan 2016 10 euro korting bij minimaal 50 euro



GEMAK10 10 euro korting bij minimaal 50 euro



SKLDFZ4 5 euro korting op 1 bestelling van min. 25 euro



Let op: codes zijn in hoofdletters! Alleen dan doet hij het.



Onze eerste code ontvingen wij toen we een DHL pakketje aannamen van de buren. Toen kregen we van DHL als dank een unieke code. Die kon slechts 1x gebruikt worden en kan ik hier dus niet doorgeven. Wij hadden nooit eerder gebruik gemaakt van een Pick Up point, maar vinden het echt ideaal!
Alle reacties Link kopieren
10EUROMAGAZINE

10EUROMARKTPLAATS

10EUROFACEBOOK

10EUROJUMBOKERST
De eerste die je noemt is al niet geldig meer..
Alle reacties Link kopieren
En dit geldt voor alle jumbo's?
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Dank je Minthe, deze codes had ik ook opgevist via Google maar werken bij mij in ieder geval niet meer. Mij is geen einddatum bekend, maar ik vermoed dat ze 'over datum' zijn....



Djoels, dit geldt voor alle Jumbo Pick Up points, dus online bestellen en bij een pick up point je klaargezette krat boodschappen ophalen (meestal de achterkant van de Jumbo, of aan de servicebalie).
Alle reacties Link kopieren
Krst die van Kerst deedt het bij mij afgelopen week nog wel. En als je een code hebt gebruikt vervalt hij voor jou. Je kunt dacht ik wel 2 accounts op 1 adres maken.



Er zijn op dit moment geen nieuwe codes in omloop. Ik vind pick up ook een hele uitkomst. Wij hebben daar een apart ophaalpunt voor. Zo makkelijk met kids. Kost minder tijd maar ook de recepten vind ik makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn dat je dat nog even noemt Minthe! Ik ging er eerlijk gezegd klakkeloos vanuit dat die KERST niet meer gold. De andere die je noemde heb ik allemaal al uitgeprobeerd.



De eerste paar keren hadden we helemaal geen ophaalkosten, of hooguit een euro, de laatste weken starten de ophaalkosten bij 2,50 of 2,95. Maargoed, dan heb je nog 7,50 korting, een fors bedrag vind ik. En..... we doen weekboodschappen en staan echt letterlijk binnen 10 minuten weer thuis voor de deur!! Wat een uitvinding.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog een code? Ik heb een megabestelling klaar staan en een beetje korting is altijd welkom ????
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven