Goede, niet te dure kapper in Leiden??

05-11-2008 14:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er een goede kapper in Leiden, die niet al te duur is? Obvious Kappers (voorheen Tom Westen), Sjenkels & Sjenkels zijn goed. Maar ik vind bijna 40 euro voor een knipbeurt (incl wassen/fohnen) eigenlijk teveel geld.



Ik hoop op goede tips!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ga altijd naar Your Way, zit op de haven.

26 euro wassen/knippen/drogen.

Bevalt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Hizi Hair!

Zit aan het einde van de Haarlemmerstraat. Bij de prinsessekade.
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je je niet knippen als model op de kappersschool?

Weet niet precies hoe die straat heet maar die zit parallel aan de eisenhouwerlaan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Grappig, Brummetje, dat noem ik juist het begin van de Haarlemmer

Pinolover2, ik heb ooit mijn haar laten knippen op een kappersschool nabij het Diamantplein, maar dat is niet zo goed bevallen. Toen ik bij de volgende knipbeurt bij een kapper kwam, vroeg deze ook: wie heeft jouw haar geknipt?! Maar goed, misschien net pech gehad.
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen Unique,

Bij mij werd het nagekeken door een lerares en die heeft hier en daar wat verbeterd.Nu moet ik zeggen dat ik een hele makkelijke coupe heb (gewoon lekker kort) dus bij jou kan dat wel anders zijn.

Ben er ook maar 1 keer geweest want ik woon niet in leiden en om steeds een eind te rijden maakt het net zo duur als gewoon hier naar de kapper te gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd naar Zizzorz, op de Breestraat. Laatste keer betaalde ik geloof ik 21,50. Had ik wel net mijn jaar zelf gewassen.

link
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik zie hier 2 kappers tussenstaan waar ik slechte ervaringen mee heb (vooral Sjenkels, groen haar en vervolgens helemaal dood geverft :-S ..)



Maarre een goeie goedkope kapper, ik ga altijd naar die tegenover de Lidl op Luifelbaan winkelcentrum. C'est Beau, heette eerst Tres Jolie, Niet duur, goed, je kan zonder afspraak terecht en voor 7,50 koop je een kortingskaart waarmee je 10 % korting op je behandelingen en producten krijgt (niet persoonsgebonden dus je kan m ook nog uitlenen).
Alle reacties Link kopieren
Hizi hair, absoluut mee eens!!

Begin van de haarlemmer ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het deze week bij Hizi Hair proberen.



Karolien80: ik ben een keer bij Tres Jolie geweest toen ze net open waren. Was goedkoop, maar ik vond mn haar niet goed geknipt. Maar ze hebben nu een nieuwe eigenaar begrijp ik.
Alle reacties Link kopieren
Hi, ben afgelopen zaterdag bij Hizi Hair geweest. Ze doen niet aan afspraken, dus ik moest wel even wachten. Maar met krant en thee erbij, geen probleem. Van tevoren werd eerst doorgenomen wat ik wilde en wat het dan zou kosten. Ben alleen voor een was- en knipbeurt gegaan (23,45). Is goed bevallen. Kapster vroeg tijdens het knippen ook vaak of ik het zus of zo wilde.
*up up up*



Ik reanimeer dit jaar oude topic om te horen welke kapper in Leiden 'anno 2009' wordt aangeraden.



Ik heb het niet zo op "vreemde" kappers, maar mijn oude kapper (waar ik al jaren met vol vertrouwen in de stoel ging zitten en haar gewoon d'r gang liet gaan, heeft nooit iets geks van mijn hoofd gemaakt, maar altijd goedzittend classy kapsels) houdt er mee op en dus ben ik zoekende....



Roept u maar!
mmm prikbord... had even moeten checken denk ik. Had verwacht dat dit topic op mode en beauty zou staan :p
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2016 09:02
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2016 09:02
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst bij Sterren Kappers geweest op de edisonstraat in leiden. Dit is op de rand van nieuw leyden.

Erg goed bevallen en niet duur !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven