Wie helpt compleet maken?

06-08-2016 11:01 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik BAAL en hoop dat jullie me kunnen helpen.



Ik wilde voor op de tweede kinderkamer graag de witte palmboom van de Xenos.

Ik heb gisteren de boom en drie bijbehorende beesten gekocht en dacht de andere dieren wel compleet te krijgen in andere filialen...



Niets blijkt minder waar; ik heb gisteren stad en land afgebeld naar heel veel xenosfilialen, maar die kunnen me allemaal niet helpen.



Ik ben nog op zoek naar de aap, de koala en de papegaai. Nu is mijn vraag aan jullie: wie heeft er misschien zelf een exemplaar die niet gebruikt wordt ter overname?

Of is er iemand die bij de Xenos komt en misschien voor mij wil kijken?



Eventuele verzendkosten en de kosten voor de dieren zijn uiteraard voor mijn rekening!



Ik maak de boom heel graag compleet; wie wil me helpen?
Ik gok dat je uit Amsterdam komt? Ik zag laatst in Osdorp nog een heel aantal van die beestjes liggen maar volgens mij waren ze afgeprijsd dus geen idee of ze die nog hebben, ik woon helaas niet in de buurt dus ik kan ook niet even binnenlopen.
Alle reacties Link kopieren
In heel Amsterdam zijn ze er niet meer.

Heb in Osdorp al de hagedis gehaald
Ik kom vanmiddag langs een Xenos, ik wil best even kijken. Welke bedoel je met de papegaai, de roze linksboven of de blauwe rechtsboven?



Alle reacties Link kopieren
De blauwe met die kleine snavel.

Dank alvast voor de moeite!
Die roze is een toekan.
Ik heb even gebeld naar xenos. Ze hebben hier alleen nog de papegaai (volop) en de slang. In een grotere stad in de buurt ook niks meer. Maar die meneer vertelde me dat je beter naar de klantenservice kan bellen. Die weten binnen in uur waar ze nog te krijgen zijn en kunnen het doorsturen naar jouw filiaal. Scheelt een hoop bellen! Succes!
Alle reacties Link kopieren
Toekan en papegaai kunnen best verwarrend werken; de verpakking klopt namelijk niet. Toekan is verkeerd verpakt en op die verpakking staat dat het een papegaai is



Klantenservice van de Xenos heb ik gisteren gesproken. Zij hebben een voorraadlijst gemaild met de aantallen die de winkels nog zouden moeten hebben liggen. Ik begon vanochtend dus vol goede moed aan een nieuwe belronde, maar van die lijst blijkt dus niets te kloppen...
quote:ZombieQueen schreef op 06 augustus 2016 @ 11:25:

Die roze is een toekan. Dat weet ik, maar ik vroeg het nog even voor de zekerheid om teleurstelling te voorkomen
Ook al in Amstelveen geweest bij de Xenos? In het Stadshart?
Alle reacties Link kopieren
Niet geweest, wel gebeld. Die hebben ze ook niet meer.
Misschien overheen gelezen maar webshop al geprobeerd ?
leuk is die he! ik heb die andere boom...Ze waren in de uitverkoop (1 euro!) Dus grote kans dat de collectie op is...
Alle reacties Link kopieren
als ik niks beters te doen heb vanmiddag fiets ik er wel even langs
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
In de webshop is alleen de boom nog verkrijgbaar.



@ana_isabel; heel leuk! Heb die andere op de kamer van kind 1
quote:amsterdammertjexxx schreef op 06 augustus 2016 @ 12:02:

In de webshop is alleen de boom nog verkrijgbaar.



@ana_isabel; heel leuk! Heb die andere op de kamer van kind 1 Ik vind hem echt super.Ja,dan snap ik dat je perse die andere wilt hebben!
Xenos bij de Maxis al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 06 augustus 2016 @ 12:46:

Xenos bij de Maxis al geprobeerd?Ja, ook niet.
Ik heb nog wat filialen gebeld in de kleinere gebieden maar helaas. Mocht je er echt niet meer aan kunnen komen; als je googelt op mdf jungle dieren kom je wel wat leuke alternatieven tegen. Hier kunnen ze het wsl nog namaken voor je ook;



http://www.stokhout.com/c-831684/dieren/
Alle reacties Link kopieren
helaas, missie mislukt hier
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Als ik in de buurt ben zal ik voor je kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 06 augustus 2016 @ 13:38:

helaas, missie mislukt hierJammer! Bedankt voor je moeite
Alle reacties Link kopieren
Heb heeeel veel xenossen gebeld inmiddels en het lijkt niet te gaan lukken helaas... Ze hebben vooral slangen, maar nergens meer een aap of koala te ontdekken



Is er misschien iemand die ze zelf heeft en niet of niet meer gebruikt? Dan hou ik me ook aanbevolen.
Oeps. Foutje. Kun je me een pb sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven