Korting centerparcst

20-01-2017 20:19 24 berichten
Heel brutaal: heeft iemand toevallig een kortingscode voor centerparcs?? Misschien uit een van de babyboxen ofzo en doe je er niks mee?

Ik zou er érg blij mee zijn!
Bij de ing in de rentepunten winkel kan je er misschien wel eentje scoren. Weet niet of die er nog in zit.
Alle reacties Link kopieren
Vraag een blije doos aan, dan wordt ie thuis gestuurd. Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent.
quote:GateKeeper schreef op 20 januari 2017 @ 20:28:

Vraag een blije doos aan, dan wordt ie thuis gestuurd. Ik weet niet wanneer je uitgerekend bent.Ja die heb ik al aangevraagd! Maar duurt ff voordat ik die op kan halen en willen over 2 weken al gaan!
Bij de ING krijg je voor 75 euro en rentepunten een cadeaubon van 150 euro.

Heb je ING, of iemand in je omgeving?
Oh ik ga ff kijken, thanx!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel 1 voor je. Stuur maar pb als je 'm wilt hebben
Alle reacties Link kopieren
centerparcs.nl/babybox
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zo even kijken. Heb nog wat liggen maar weet niet of ze nog geldig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ze zijn niet meer geldig. Hopelijk heeft iemand anders iets voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit via centerparks.de besteld, scheelde bijna 100 euro. Even op 2 schermen dezelfde boeking doen en de goedkoopste boeken.
Via ouders van nu kun je volgens mij boeken zonder code, ik ga even voor je kijken.
quote:Watermeloenn schreef op 20 januari 2017 @ 20:49:

centerparcs.nl/babyboxVia deze link inderdaad, ik heb geen code nodig gehad. Mocht het niet lukken mag je me PB-en, ik heb nog wel een kortingscode liggen van de Prenatal.
Ik heb nog wel een kortingsbon,
Wat lief dames! Via die link kan ik alleen in januari en mei boeken en laten we nou net in feb gaan (geen vakantieperiode). Polydox en Fiona het lukt me niet om jullie een pb te sturen??

Mochten jullie de code kwijt willen, héél graag!
Je hebt de opties om een PB te sturen uitstaan Sasa85, dat moet je eerst even aanzetten. Bij mij staat die optie volgens mij wel aan?
Ik heb geen code maar een cadeaubon.
Alle reacties Link kopieren
centerparcs.nl/babyvriendin

Heb daar al vaker geboekt met korting, ook op korte termijn.
quote:--Suuzze-- schreef op 21 januari 2017 @ 11:20:

centerparcs.nl/babyvriendin

Heb daar al vaker geboekt met korting, ook op korte termijn.Ga ik proberen, dankjewel!!
Mocht het nog niet gelukt zijn via die site, ik heb je een pb gestuurd!
Dankjewel Fiona!

En andere dames ook... het is helaas nog niet gelukt met korting te boeken...

Die rentepunten gaan we even informeren of dat geldt op wat wij gezien hebben... Volgens mij geldt het gewoon niet in de maand februari, misschien vanwege carnaval ofzo?

Via Duitse site is het totaal 25 euro goedkoper (huisje iets duurder maar geen reserveringskosten. Ook wel apart: in NL kind tot 2 jr gratis, via Duitsland tot 3 jr).
Nogmaals ik heb een cadeaubon voor 150 euro liggen als je voor eind maart boekt. Maar goed die kan ik alleen maar opsturen.
Oh sorry polydox! Daar heb ik overheen gelezen!

Ik ga straks de code van Fiona even proberen en als dat niet werkt stuur ik je een pb als het mag. Dan wil ik m graag van je overnemen
Of op woensdag boeken, dan hebben ze waanzinnigewoensdag aanbiedingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven