Inseminatie met kuipje

22-01-2017 16:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,wij hadden een vraag zijn er lesbiche vrouwen die ook met kuipje bezig zijn om zwanger te raken
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een kuipje roomboter en een kuipje jus, maar je hebt dus ook kuipjes zaad?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahaha , ja dat ken ik ook grappig, Wij lopen bij amc en die doen dat met kuipjes het lijkt op een tolletje en in dat buisje daar doen ze het zaad in en dat plaatsen ze in je baarmoedermond daar vraag ik of er misschien vrouwen zijn die dit ook hebben gehad of zwanger zijn geworden daar door omdat di't nu onze 4de keer is en zijn nog niet zwanger en waneer ik het eruit haal zit er in dat buisje nog zaad in en weet niet of dat nou veel uitmaakt of dat dat normaal is
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met een kuipje bij het AMC zwanger geraakt. Vierde keer was raak en het resultaat zit rozijntjes te eten hier naast me op de bank.

Als je het kuipje de aangegeven tijd laat zitten is al het zaad er wel uit'gezwommen'.

Wat er bij het cupje achterblijft als je het eruit haalt is je vruchtbare slijm dat zich daar heeft opgehoopt omdat het tijdelijk even niet naar buiten kon.

Hoewel het wat vies is, is het dus juist een teken dat je in je vruchtbare periode wordt geïnsemineerd. Goed teken dus.
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Maar heel veel succes!
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Oké oke hihi dit is nu onze vierde keer ja we moeten het 4 uur laten zitten alleen laten wij het uurtje langer zitten soms vraag ik me af hoe dat uit het tolletje eruit loopt want het zit stil in je baarmoedermond of zwemt de zaad eruit weet jij dat toevallig want dat ik het tolletje eruit haalde, en maakte het schoon was net of het water was daarom maakt ik me zorgen want zelf weet niet hoe dat eruit moet zien
Alle reacties Link kopieren
Thefiepie ik heb uw een pb gestuurd kunt uw die zien of doe ik het verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gereageerd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dit niet.. zelf lesbisch stel hebben al 9 iui's gehad

.. hoe werkt dit? En hoe is dit anders dan gewoon insemineren?
Juist dat langer laten zitten kan de boel weer verpesten, hou je aan de aangegeven instructie
Alle reacties Link kopieren
Bollie08,ze zeggen dat je met een kuipje snelker kans heb om zwanger te raken omdat dit het meest lijkt op hoe en man en vrouw sex hebben omdat het in je baarmoedermond ligt
Alle reacties Link kopieren
ja maar met inseminatie gaat het ook rechtstreeks in je baarmoeder toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven