Huisje gezocht

28-01-2017 15:41 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee vrienden van mij zijn net uit elkaar. Nu zoekt zij met spoed een eigen huisje in Groningen. Het hoeft niet groot, één slaapkamer is genoeg. Ze heeft weinig geld. Weet iemand iets? Voor sociale huur komt ze wel in aanmerking maar ze heeft te weinig punten, dan zou ze nog twee jaar moeten wachten.
Noem me lief nu ik nog leef!
Kan ze bij jou logeren?
Alle reacties Link kopieren
De woningbouw plat bellen. Heeft in het verleden wel geholpen daar.
Antikraak?
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik daar de ruimte niet voor.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 28 januari 2017 @ 15:46:

Antikraak?Dat is een uiterste optie, als ze echt niks anders kan vinden.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
Caravan

Vakantiebungalow

Vakantiepark

Logeren bij andere vrienden/familieleden
quote:CenturyChild schreef op 28 januari 2017 @ 15:48:

[...]



Dat is een uiterste optie, als ze echt niks anders kan vinden.Ik vraag me af of je met een beperkt budget wel zoveel andere opties hebt eerlijk gezegd.
Studio

Bij makelaar langsgaan
Alle reacties Link kopieren
In Groningen is het heel moeilijk. Ze kan beter in een buurgemeente zoeken.
Zet deze oproep anders ook even bij 'gevraagd' hier op het forum. Ook al iets op Facebook gezet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeemina schreef op 28 januari 2017 @ 15:59:

In Groningen is het heel moeilijk. Ze kan beter in een buurgemeente zoeken.Ik bedoelde ook eigenlijk provincie Groningen, dank voor de aanvulling.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
quote:CenturyChild schreef op 28 januari 2017 @ 15:48:

[...]



Dat is een uiterste optie, als ze echt niks anders kan vinden.Niks mis met antikraak hoor. Ik heb een vriendin die dat al jaren doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 28 januari 2017 @ 15:59:

Zet deze oproep anders ook even bij 'gevraagd' hier op het forum. Ook al iets op Facebook gezet?Ja, ik zet het nog bij gevraagd, dank je wel.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 28 januari 2017 @ 16:00:

[...]





Niks mis met antikraak hoor. Ik heb een vriendin die dat al jaren doet.Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar het is niet erg stabiel. Om meerdere redenen heeft ze nu wel belang bij stabiliteit.
Noem me lief nu ik nog leef!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geregeld huisjes langskomen op fb in Veendam. Ben even kwijt hoe die verhuurder heet.

N.b....Vestal heet het.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de tip.
Noem me lief nu ik nog leef!
quote:CenturyChild schreef op 28 januari 2017 @ 16:01:

[...]



Ja, ik zet het nog bij gevraagd, dank je wel.Succes. Ik help toevallig zoeken voor iemand om zsm iets in onze omgeving te vinden (redelijk vergelijkbaar met jouw vraag) maar met een klein budget en geen geld achter de hand voor borg is het knap lastig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 28 januari 2017 @ 16:31:

[...]





Succes. Ik help toevallig zoeken voor iemand om zsm iets in onze omgeving te vinden (redelijk vergelijkbaar met jouw vraag) maar met een klein budget en geen geld achter de hand voor borg is het knap lastig.Klopt. Haar ex heeft al gezegd een borg voor haar te willen betalen, dus dat scheelt.
Noem me lief nu ik nog leef!
Soms hebben woningbouw stichtingen tijdelijke woningen. Heb er eens bijna 1 gehad met Kater (maar toen kregen we een ander aanbod voor onbepaalde tijd). In de stad Groningen ook, toevallig. Ze zouden die flat gaan slopen en de huurders trokken er met een fijne compensatie uit. Maar tot de daadwerkelijke sloop konden er wel andere mensen in. Alleen kregen zij natuurlijk geen vergoeding voor het verhuizen. Die flat heeft er nog een aantal jaar gestaan... Zoiets? Of een woning waar iemand uit is gezet wegens overlast?
Alle reacties Link kopieren
Dat is nog wel een goede tip, dank!
Noem me lief nu ik nog leef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven