gezocht koran vertellingen

01-02-2017 17:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zat vandaag in de taxi en die man had mooie vertellingen aanstaan die ik niet verstond. dus ik vroeg hem wat is dit en hij zegt dat ik moest raden. ik dacht gebeden, maar het was een imam die voorlas uit de koran. ik zoek die nu op youtube en dan met nederlandse vertalingen.

en ik wil ook graag hier thuis die gebeden afluisteren. maar heb het juiste kanaal nog niet gevonden.misschien dat hier iemand is die mij op weg kan helpen ?

ik word er erg rustig van.ik heb oip youtube wel anderen gevonden, met nice voices enzo, dat is wel mooi, maar duurt zo kort. ik wil echt een uur of half uur

ik word er heel rustig van en dat is fijn.
niet waar
luisterboek?
Hoe weet je nou dat je rustig wordt van Koranvertellingen in het Nederlands? Je kunt ook luisteren naar een luisterboek. Zat te vinden.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2017 19:40
Reden: Provoceren
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Avondzon schreef op 01 februari 2017 @ 17:52:

Hoe weet je nou dat je rustig wordt van Koranvertellingen in het Nederlands? Je kunt ook luisteren naar een luisterboek. Zat te vinden.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2017 20:38
Reden: provocerend
% gewijzigd
quote:KennyBee schreef op 01 februari 2017 @ 18:10:

[...]

Dit.
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 10:06
33.69% gewijzigd
Of zoek naar de arabische vertellingen. Blijkbaar werd je rustig van de klanken en gaat het niet om de boodschap.
Alle reacties Link kopieren
Probeer op YouTube sourat el baqara duurt langer dan een uur
quote:[...]

Waar haal jij de informatie vandaan dat het enkel shit is? Doe ff normaal zeg...

Het is een heilig boek, vrijwel identiek aan het oude testamen

Ik ben dus erg benieuwd naar jouw bron. (En als dat FB, PVV en meer van dat soort hersenloze info bronnen is dan is het niet erg betrouwbaar)



Ik ga je trouwens staffen, een religie veroordelen en naar beneden halen is i.m.o beneden alle waarden.

( en nee ik ben zeker niet islamitisch)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2017 19:46
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nou alice kan jij je vete elders uitvechten aub
niet waar
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 01 februari 2017 @ 17:50:

luisterboek?dankje safrat! dat is volgens mij precies wat ik zoek
niet waar
Alle reacties Link kopieren
en jij ookbedankt spaflesje!
niet waar
Alle reacties Link kopieren
ja avondzon,hert gaat me om de stemmen en klanken. ik zoek iets voor op de achtergrond en ik werd er rustig van toen ik het hoorde en dat is belangrijk voor me en als ik dan af en toe vertalingen mee kan lezen steek ik gelijk wat ervan op.
niet waar
Alle reacties Link kopieren
je veroordeelt zelf ook de fb en pvv alcie!!!of mag dat wel omdat het geen religie betrefy
niet waar
Alle reacties Link kopieren
bednakrt ook splinter. ik kan hier wat mee
niet waar
Alle reacties Link kopieren
In het nederlands is niet te vergelijken met de arabische versie, daarin rijmt alles. Het heet geen vertelling maar een recitatie. Op youtube staan veel 'quran recitations'. Van Mu'ayyid al Mazen is heel rustgevend.
Nvt
quote:Alicemorgan82 schreef op 01 februari 2017 @ 20:38:

NvtIk had ook gestaft hoor, je stond niet alleen.
Oeps...
quote:Courage-- schreef op 01 februari 2017 @ 20:49:

[...]



Ik had ook gestaft hoor, je stond niet alleen.





FB is facebook

Naar mijn weten is het niet verboden in de grondwet om over facebook een niet positievemening te hebben, of over een extreem rechtse partij.

Is niet helemaal te vergelijken met een religie he... ( echt waarom ga ik hier ook op in als dat niet begrepen wordt... ik leer het ook nooit... )
Alle reacties Link kopieren
ja ik snap ook niet wat jij hier in mijn topic komt doen. ja melden dat je iemand gaat staffen en blij zijn dat je een medestander hebt. ga lekker je vetes verderop uitvechten zoals ik al eerder zei.

gelukkig heb ik hier ook waardevolle reactiesb gehad waar ik wat mee kan.
niet waar
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 01 februari 2017 @ 18:10:

[...]





[...]hier stond toch niets vervelends. heb je die ook een staf gegeven ofzo zomaar??
niet waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Rakinova schreef op 01 februari 2017 @ 23:31:

ja ik snap ook niet wat jij hier in mijn topic komt doen. ja melden dat je iemand gaat staffen en blij zijn dat je een medestander hebt. ga lekker je vetes verderop uitvechten zoals ik al eerder zei.

gelukkig heb ik hier ook waardevolle reactiesb gehad waar ik wat mee kan.Dat zijn geen vetes. Zulke reacties mogen hier op het forum niet. En dat is te zien aan het, door een moderator, gewijzigde bericht. De poster van die reacties heeft zelfs een 48 uurs ban gekregen, dat is niet voor niets. Ik snap dus niet dat je Alice zo aanvalt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
omdat ik rust zoek en zij mijn onrustig maakt met haar vetes.doe dat dan lekker ergens anders denk ik dan. ik vind niet dat hij gebannen hoeft te worden omdat hij het niets vindt die verzen. maar ja.
niet waar
Alle reacties Link kopieren
ik luister nu deze https://youtu.be/sqYlrhLzwOg. goeie tip van fefefe.
niet waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven