Gezocht iemand die honden wil uitlaten in spijkenisse

03-02-2017 19:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
In verband met rugklachten kan ik niet ver meer lopen

Ik heb 5 hondjes en misschien is er iemand die het leuk vind om vrijwillig met 1 of twee van de hondjes wil wandelen

Ik heb helaas niet de middelen om een uitlaatservice te kunnen betalen

Ik woon in Spijkenisse in de wijk de hoek
Tuurlijk Anja ouwe relnicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 1 al te veel.
Anja,



Als je zo slecht ter been ben, is een hulpmiddel misschien via de wmo geen optie?

En ik zou er ernstig aan denken om contact op te nemen met het asiel of rasvereniging of ze herplaatst kunnen worden.
Is dit iets?
Alle reacties Link kopieren
Kun je de honden dan niet laten herplaatsen? Dit is zo toch ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Misschien je vraag op 1 van de vele hoeken op FB plaatsen. Misschien ook handig om er bij te zetten om wat voor ras het gaat, 5 Maltezers of 5 Deense Dogs is nogal een verschil. Helaas heb ik het zelf te druk anders zou ik je graag helpen.



Misschien kan je het vragen bij het Delta, zitten daar vast mensen die een verzetje kunnen gebruiken, al weet ik natuurlijk niet of je dat aandurft.
Such a beautiful place to be with Friends.
Wees nou eens eerlijk.



3 rondjes per dag, 7 dagen per week is het minimale. Dat zijn al 21 rondjes, dat x 5 honden = totaal 105 rondjes.



Laat iedereen nu 2x per week met 2 hondjes willen lopen heb je al 26 mensen nodig. En dan moet nooit iemand op vakantie gaan/ziek zijn en dergelijke.



Laat alsjeblieft die honden herplaatsen.
Wat een vreemde reacties. TO schrijft dat ze wegens rugklachten niet uit kan laten, ze heeft geen dodelijke ziekte. Wie weet loopt ze met 2 weken weer als een kieviet, daar sta je toch je honden niet om af?
Anja, helaas woon ik niet in de buurt, want anders had ik je graag uit de brand geholpen. En er zijn vast meer mensen zoals ik. Succes met je hulpvraag!
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 03 februari 2017 @ 21:28:

Wat een vreemde reacties. TO schrijft dat ze wegens rugklachten niet uit kan laten, ze heeft geen dodelijke ziekte. Wie weet loopt ze met 2 weken weer als een kieviet, daar sta je toch je honden niet om af?



Ze schrijft ook dat ze geen uitlaat service kan betalen. Dan kan je 5(!) honden ook niet betalen.

Klinkt hard, maar een hond is gewoon duur. 5 al helemaal. Kan je dat niet betalen, moet je er geen nemen of kiezen voor minder honden.
anoniem_288961 wijzigde dit bericht op 03-02-2017 21:49
Reden: verduidelijken
% gewijzigd
quote:RennieGirl schreef op 03 februari 2017 @ 21:46:

[...]





Ze schrijft ook dat ze geen uitlaat service kan betalen. Dan kan je 5(!) honden ook niet betalen.

Klinkt hard, maar een hond is gewoon duur. 5 al helemaal. Kan je dat niet betalen, moet je er geen nemen of kiezen voor minder honden.Heb je enig idee hoe duur een uitlaatservice is voor 5 honden en dat dagelijks?
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 03 februari 2017 @ 21:53:

[...]





Heb je enig idee hoe duur een uitlaatservice is voor 5 honden en dat dagelijks?Heb je enig idee hoe duur het is om vijf honden te hebben?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 03 februari 2017 @ 22:09:

[...]



Heb je enig idee hoe duur het is om vijf honden te hebben?2500 per jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 03 februari 2017 @ 22:13:

[...]





1700 per jaar.Met €800 hondenbelasting en €700 aan voer (genoeg voor kleine hondjes), is dat €200 aan dierenartskosten en alle overige uitgaven. Je bent wat optimistisch....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 03 februari 2017 @ 22:20:

[...]



Met €800 hondenbelasting en €700 aan voer (genoeg voor kleine hondjes), is dat €200 aan dierenartskosten en alle overige uitgaven. Je bent wat optimistisch....Ik had het al veranderd
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 03 februari 2017 @ 22:13:

[...]





2500 per jaar.Ah, na je edit ben je realistischer. Dat is ruim €200 per maand....
Oh dear, how sad, never mind.
80/180 aan belasting per jaar

100 voor ontwormen en prikjes per jaar

20 aan eten per maand



Valt reuze mee. De kosten voor uitlaten zijn 1000 per maand.
quote:Hayek schreef op 03 februari 2017 @ 22:20:

[...]



Met €800 hondenbelasting en €700 aan voer (genoeg voor kleine hondjes), is dat €200 aan dierenartskosten en alle overige uitgaven. Je bent wat optimistisch....800 euro voor hondenbelasting?! Ik ben benieuwd welke gemeente zoveel vraagt en of dat wel toegestaan is. Nog geen 100 euro is gebruikelijker.
quote:-NummerZoveel- schreef op 03 februari 2017 @ 23:39:

[...]





800 euro voor hondenbelasting?! Ik ben benieuwd welke gemeente zoveel vraagt en of dat wel toegestaan is. Nog geen 100 euro is gebruikelijker.

Per hond, ja. Is toch ook weer 500 euro.



800/5=180 euro. Kan best in een wat dure gemeente.
Kijk, gemeente Wassenaar:



Hondenbelasting

voor een eerste hond € 82,32

voor een tweede hond € 123,84

voor elke volgende hond € 163,32

per kennel € 174,00



5 honden kosten hier ruim 692 euro.
In Spijkenisse betaal je voor de eerste 80 en de tweede is 180.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 03 februari 2017 @ 23:50:

In Spijkenisse betaal je voor de eerste 80 en de tweede is 180.kan zijn dat ze het kenneltarief betaald €586,15 ipv €980 voor 5 honden, overigen betaal je dit in maandelijkse termijnen.



Zag toevallig een advertentie van een hondenuitlaatservice, €8 per uur, dat is dus €40 voor 5 honden en dat meerdere keren per dag, dat zou ik ook niet hebben. Zelfs niet als je halve uren zou kunnen afnemen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Buren, vrienden of familie in de buurt?

Toch wel iemand?



En anders voor een klein bedrag via Opoe.nl (zoiets geloof ik) een oppas inschakelen.

Je neemt voor een klein bedrag een abonnement en ouderen of mensen die graag af en toe een hond uitlaten helpen.

En anders toch maar mee met de hondenuitlaat en andere dingen laten zodat je geld hebt. De honden gaan dan even voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:-NummerZoveel- schreef op 03 februari 2017 @ 23:39:

[...]





800 euro voor hondenbelasting?! Ik ben benieuwd welke gemeente zoveel vraagt en of dat wel toegestaan is. Nog geen 100 euro is gebruikelijker.

De gemeente waar TO woont, ik heb het even opgezocht...

Nog geen honderd euro voor vijf honden is zeer ongebruikelijk.
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven