Bijrijder gezocht pittige pony

22-02-2017 12:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een bijrijder voor mijn pittige camarque merrie in wageningen. Merrie staat aan het bos met eindeloze ruiterpaden.

22 jaar oud maar nog vol energie. Ze is niet groot dus liefst iemand onder de 70 kg. 16 jaar of ouder. Pony staat elke dag tot je beschikking. In ruil daarvoor verwacht ik dat je 3 keer per maand uitmest en voert ( totaal 4 uur werk in de zomer minder) en extra klussen doet.

Voor meer info pb!
where ever you go, go with your heart
Okee, jij zoekt een bijrijder (ik neem aan omdat je zelf geen tijd hebt oid) en dan moet er ook nog uitgemest etc. worden, klopt toch niet
Zo gaat dat vaker, als je een bijrijder zoekt. Vooral als het gratis rijden is, is meehelpen met de verzorging normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is je pony? En waarom is je pony pittig?
Alle reacties Link kopieren
Ja loca loca een paard huren om te rijden kost geld, een paard leasen kost ook geld en een paard houden ook. Gratis rijden dus in ruil voor klusjes en uitmesten.



Ze is 1.40 en ze is pittig omdat ze graag hard wil veel energie heeft dus wat kan dribbelen en als je niet hard durft te gaan dan wordt ze wat bozig en gaat ze meer dribbelen en als t heel erg is wat zijwaarts over t pad. Maar als je haar wat ruimte geeft om te lopen en ergens haar benen te strekken kun je haar aan een lange teugel relaxt naar huis rijden. Ze gaat er nooit van door.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Hallo skawa heeft je pony al een bijrijder? Zo niet zal ik het dan kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
Misschien op Bokt zetten? Heb je denk ik meer succes dan hier.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven