Lowlands kaartjes gezocht!!!!

28-07-2007 14:22 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgensmij is het door hogerhand bepaald dat ik dit jaar niet naar Lowlands mag. Ik kan wel janken van ellende. Eerst twijfelde ik zelf of ik wel moest gaan. Ik moet dan eerder terugkomen van vakantie en wist niet of ik dat er wel voor over had. Maar eigenlijk wilde ik toch wel gewoon heel graag, dus ik had me erbij neergelegd dat ik vrijdagavond aan zou komen, rechtstreeks vanaf mijn vakantieadres! Maar toen diende het volgende probleem zich aan. Nina ging niet mee omdat ze per ongeluk een vrijgezellenfeest georganiseerd had op de bewuste zaterdag. Een saai vrijgezellenfeest vond ze belangrijker dan Lowlands. Mijn zusje, die ook altijd gaat, wilde niet omdat ze een belangrijke skeelerwedstrijd had. Yolande bleef over, maar die had haar vriend meegevraagd en met zijn tweeen vormen ze een klef stel. Ik had er echt geen zin in om er als derde wiel bij te hangen en in mijn eentje in een tent te gaan! Maar ook dat obstakel was voor mij niet groot genoeg toen ik er nog eens goed over nadacht. Ik moest hoe dan ook gaan! Ik wist iemand op te snorren met wie ik een tent kon delen. Het ene probleem was nog niet voorbij of het volgende kwam alweer langs. Yolande was ingedeeld in de nachtdienst, terwijl ze wel gewoon vrij had gevraagd. Twee keer per jaar heeft ze nachtdienst en net nú word ze ingeroosterd! Lowlands word me gewoon niet gegund, dacht ik vol zelfmedelijden! Een duistere kracht van buitenaf werkt me echt tegen! Yolande deed echter haar best om iets te regelen, en haar vriend offerde zich op om in haar plaats de nachtdienst te doen. Ik was blij als een kind, uiteindelijk kwam alles dan toch goed en kon ik als klap op de vuurpijl nog eens gewoon gezellig samen met Yolande in een tent! Onmiddelijk wilde vandaag ik kaartjes kopen maar... ik kijk net op de website en is godverdomme uitverkocht!! Dat kan toch niet waar zijn! Mijn ergste nachtmerrie komt uit, hoe kon ik zo stom zijn om niet eerder kaarten te kopen!! WAAAHH ik word echt gek als ik niet heen kan!

WIE o WIE heeft er nog een kaart over? ALSJEBLIEFT ik doe alles voor een kaart!! Zeg me wat ik moet doen en ik doe het! PLEASE??? Mijn email is annieappel@hotmail.com!!!!
Je doet ALLES voor een kaart? Wat een gevaarlijke uitspraak. Ik werk bij een castingbureau en dan zeggen mensen ook dat ze ALLES willen doen voor een rol in een film of serie. Kijk daar mee uit adviseer ik dan. Niet iedereen gaat even integer met zo'n uitspraak om.



Ik zou het op Marktplaats proberen of bij sites waar veel festivalgangers komen. Hier wordt je oproep verwijderd, dat staat als een paal boven water dus je hebt er niks aan. Misschien dat je mijn raad alleen ter harte kunt nemen. Zeg niet dat je ALLES doet voor een kaartje. Er zijn figuren die dat letterlijk nemen en Lowlands is volgend jaar weer.
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken worden oproepjes die op het prikbord thuishoren inderdaad verwijderd. Maar het prikbord ligt er sinds afgelopen woensdag uit dus men kan op dit moment nergens anders heen met zijn/haar oproepjes. Dus zijn oproepjes van deze aard tijdelijk toegestaan. Als het nieuwe forum in de lucht is zullen de geplaatste oproepjes naar het prikbord worden verplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde gisteren ook dat het uitverkocht is maar gelukkig had ik maar een paar uurtje paniek. Een collega had een kaartje over die ik over mag kopen.



Maar dit is trouwens een oproepje wat je doet, en dat mag niet hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven