Lowlandskaartje!!!

29-07-2007 01:31 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen dat er tijdelijk oproepjes geplaatst mogen worden op het forum.



Mijn dochter is dom geweest!!! En heeft niet op tijd haar lowlandskaartje geregeld.Haar vriendin komt over uit Engeland en heeft wel een kaartje gekocht (verstandig meisje,op tijd gedaan).

Groot probleem dus hier en paniek!!!

Kaartjes worden op internet echter voor absurde prijzen aangeboden,en dat kan mijn dochter niet betalen (en uit opvoedkundig oogpunt ga ik het ook niet doen).

Maar.....Ik vind het toch wel heel zielig,omdat ze echt niet door had dat het uitverkocht zou raken,en ze nu dus met de gebakken peren zit.



Om een lang verhaal kort te maken!!!



Wie vindt dit ook zielig?????



Wie heeft een kaartje+camping toegang met aankoopbewijs en wil deze voor een redelijke prijs verkopen?



Groetjes,Iry
Alle reacties Link kopieren
Ik geef je meer kans op www.marktplaats.nl eerlijk gezegd. Er was vanmiddag ook al iemand die Lowlandskaartjes zocht, dus die is hier vast eerst, als iemand er 1 heeft. ;)
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik ook al een oproepje geplaatst.

"zucht" wat je al niet doet voor je kind.

Al mopperend loop ik nu nog het hele internet af te struinen.

Ik vind het gewoon niet slim dat ze het niet op tijd heeft geregeld.Maarja....ik vind het ook hèèl sneu.En ik ben bang dat ze opgelicht wordt.Vandaar dat ik mij er toch mee bemoei.

En moederhart kan weinig hebben.



Maar toch bedankt voor je tip.



Groetjes Iry
Alle reacties Link kopieren
Zeg tegen al je vrienden/kennissen/collega's/familie dat je een kaartje zoekt. Als ze ergens iets opvangen van iemand die een kaartje te koop aanbiedt dan kun je het weer via via regelen.

Zo is het mij ook nog gelukt om een kaartje te bemachtigen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven