Iets verloren...

30-03-2017 10:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb geen flauw idee of dit werkt, maar ik ben gistermiddag een best wel kostbaar item verloren in mijn woonplaats. Ik weet zeker dat er NA mij, nog 2 meiden op die bestemming waren. Hoe kan ik het beste op zoek gaan naar;



Het item, of die meiden? Iemand enige tips?
N.V.T.
Facebookgroep van die plaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die locatie even contacten, of is dat niet mogelijk? Je geeft een beetje te weinig info voor concrete tips haha



Zijn er misschien Facebook groepen met mensen uit de buurt oid? Dan kan je daarin een oproep doen.
Alle reacties Link kopieren
Via de plaatselijke facebookgroep van je woonplaats, het artikel als 'vermist/verloren' opgeven bij de gemeente (de gemeente waar ik woon heeft er een speciale website voor, waar je gevonden en verloren artikelen kunt plaatsen) en als het om een vereniging o.i.d. gaat dan even contact opnemen met de organisatie voor meer informatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:bucket- schreef op 30 maart 2017 @ 10:02:

Ik zou die locatie even contacten, of is dat niet mogelijk? Je geeft een beetje te weinig info voor concrete tips haha



Zijn er misschien Facebook groepen met mensen uit de buurt oid? Dan kan je daarin een oproep doen.

De locatie contacten is helaas niet mogelijk... het gaat om een - voor mij kostbare - pet, die ik ben verloren op een openbare skatebaan...



Er waren op het moment dat ik dus wegging, 2 meiden aanwezig...

Ik ben van plan om een 'verloren'-affiche op te hangen bij de skatebaan. De skatebaan wordt bijna niet bezocht, dus hopelijk komen die desbetreffende 2 meiden er nog een keer. Het lijkt me sterk dat hun de pet niet hebben meegenomen, aangezien hun als enige na mij op de plek waren.



Verder zal ik inderdaad eens rond-facebook'en!
N.V.T.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je pet kwijt bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 30 maart 2017 @ 10:09:

Ik denk dat je je pet kwijt bent.Ik vrees het ook...
N.V.T.
Alle reacties Link kopieren
Je zou eventueel ook nog een briefje op kunnen hangen in de buurtsuper. Kleine kans van slagen, maar wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Heb je daar ook al in de prullenbakken gekeken? Misschien heeft iemand'm gewoon weggegooid.



Officieel is de gemeente de plaats waar verloren/gevonden items geregistreerd worden. Een pet zal niet heel snel daar heen gebracht worden denk ik, maar je weet het maar niet.

Via de plaatselijke facebook (wij hebben zelfs een speciale gevonden en verloren facebook pagina).

Als het een 'merk' is wellicht op marktplaats kijken?



Flyers ophangen bij het skatepark, wellicht bij de lokale supermarkten ook.

Geen idee of het kan: maar bij diverse middelbare scholen in de buurt op een prikbord ook flyeren?



In het lokale snuffertje (krantje) een gratis advertentie zetten?



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:illiana schreef op 30 maart 2017 @ 11:17:

Je zou eventueel ook nog een briefje op kunnen hangen in de buurtsuper. Kleine kans van slagen, maar wie weet!Ik heb 3x een post geplaatst bij 3 verschillende Facebook-groepen. En ook 2 keer een soort affiche opgehangen bij de desbetreffende skatebaan... Nu maar hopen op het beste!
N.V.T.
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 30 maart 2017 @ 11:27:

Heb je daar ook al in de prullenbakken gekeken? Misschien heeft iemand'm gewoon weggegooid.



Officieel is de gemeente de plaats waar verloren/gevonden items geregistreerd worden. Een pet zal niet heel snel daar heen gebracht worden denk ik, maar je weet het maar niet.

Via de plaatselijke facebook (wij hebben zelfs een speciale gevonden en verloren facebook pagina).

Als het een 'merk' is wellicht op marktplaats kijken?



Flyers ophangen bij het skatepark, wellicht bij de lokale supermarkten ook.

Geen idee of het kan: maar bij diverse middelbare scholen in de buurt op een prikbord ook flyeren?



In het lokale snuffertje (krantje) een gratis advertentie zetten?



Succes!

Yep, heb ik ingekeken...

Helaas kwam ik er vanochtend pas achter - dat ik hem had laten liggen.

Dus er meteen vanochtend (zo rond half 7 al) heengereden, maar was - natuurlijk - weg.



Het berichtje heb ik ook maar gedeeld op mijn eigen Facebook, en is nu zo'n 15x gedeeld door mensen uit mijn dorp.

Meer kan ik helaas niet doen...
N.V.T.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven