Op zoek naar een lege taartdoos Rotterdam

08-04-2017 21:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een lege taartdoos om een stuk of 15 cupcakes in te vervoeren. Wie kan me helpen? Het liefst wel regio Rotterdam-zuid.
Plastic? Gewoon Xenos of Blokker ofzo. Anders loop je toch een bakker binnen en vraag je vriendelijk om een lege, eventueel tegen een kleine vergoeding.
Alle reacties Link kopieren
Bij hema kun je het vragen bij dr taart afdeling. Je hoeft er niet veel voor te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Hema.

Nog leuke ook, heb er pas een stuk of wat gekocht.

Oh, en op de Beijerlandselaan zit ook een feestartikelen-winkel waar je dergelijke spullen kunt kopen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Van de hema vind ik een goeie! Ga het van de week eens vragen
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 08 april 2017 @ 21:51:

Hema.

Nog leuke ook, heb er pas een stuk of wat gekocht.

Oh, en op de Beijerlandselaan zit ook een feestartikelen-winkel waar je dergelijke spullen kunt kopen.Ja dat klopt! Ik liep daar regelmatig langs zelfs. Ook een goeie tip
Alle reacties Link kopieren
ze staan ook op de site...wit met confetti en een heusch doorkijkvenster. Ze zijn er met cupcake inleg maar die hoeft er niet in...je kunt er een taart van 24 cm doorsnee in vervoeren.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 08 april 2017 @ 21:53:

ze staan ook op de site...wit met confetti en een heusch doorkijkvenster. Ze zijn er met cupcake inleg maar die hoeft er niet in...je kunt er een taart van 24 cm doorsnee in vervoeren.Ok, daar ga ik dan eerst kijken volgende week. En anders hema. Moet helemaal goedkomen. Bedankt iedereen!
Bij tk max zag ik taartdozen, best prijzig 2 voor 7 euro
Dozen en ouwe taarten en toen dacht je aan ons op het forum?

Maar inderdaad bij de bakker of de hema kan je een enkele doos kopen voor taarten voor minder dan een euro.
Ik zou een bakker binnenlopen en. Ragen of je er een, tegen betaling, mag hebben. Misschien krijg je hem gratis.



En als je vaker wil gebruiken verkopen ze bij Zeeman, Action, Xenos, Blokker, Hema kunststof taartdozen met deksel en handvat. Rond en vierkant en rechthoekig.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat van die bakker, daar heb ik er ook een stuk of wat van afgelopen....maar het blijkt dus niet te mogen vanwege het logo wat erop staat. toen ik vroeg om twee bodems (van die dozen die je zelf moet vouwen) werd er ook moeilijk gekeken dus dan maar hema....wat ik al zei, ze zijn nog leuk ook.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Maar dan maak je toch reclame voor betreffende bakker. Ik zou daar juist blij van worden. Niet wanneer ik wekelijks afnemers zou hebben die die dingen gratis wensen mee te nemen, dan zou ik me achter mijn oor krabben. En een deal afsluiten.



Maar eenmalig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven