Gevraagd: Moestuintjes

17-04-2017 09:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Met een huishouden dat gebaseerd is op 2 personen heb ik helaas niet zo veel moestuinen kunnen sparen als ik had willen doen. Hoe dan ook, heeft iemand hier moestuintjes over die deze kwijt moet of eventueel ruilen tegen de moestuintjes die ik dubbel heb?



Ik heb dubbel:

Komkommer

Juffertje in het groen

Phacelia

Rucola

Rode biet 2x

Cherry tomaat



Ik heb nog nodig:

Peterselie

Peultje

Wortel

Spinazie

Tijm

Goudsbloem

Radijs



Alvast heel erg bedankt!!



Kim
Alle reacties Link kopieren
Waarvoor heb je ze 'nodig'?
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 17 april 2017 @ 09:29:

Waarvoor heb je ze 'nodig'?Ze zal ze wel nodig hebben om haar serie moestuintjes compleet te maken
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Niet om flauw te doen, maar een serieuze vraag: voor het geld dat je kwijt bent aan het laten verzenden van die moestuintjes kun je toch gewoon pakjes zaad kopen? Dan heb je ook nog eens veel meer en betere kwaliteit.
Ik verkocht ze ooit voor 7,50 euro via MP. Kijk daar eens.



Als ik ze nu had zou ik ze je cadeau doen, daar niet van. Echter ik spaar ze niet en neem ze derhalve niet in ontvangst.
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 17 april 2017 @ 09:29:

Waarvoor heb je ze 'nodig'?Om mijn bak moestuintjes compleet te maken. En alles wat ik dubbel heb kan ik gebruiken bij de groep ouderen waar ik vrijwilligerswerk doe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb spinazie voor je.



Maar volgens mij is dat wel een beetje duur om te verzenden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook leuk hoor, maar het lijkt me inderdaad een stuk goedkoper om een zakje zaad te kopen dan om ze te verzenden.
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 17 april 2017 @ 10:20:

Ik vind ze ook leuk hoor, maar het lijkt me inderdaad een stuk goedkoper om een zakje zaad te kopen dan om ze te verzenden.





Mijn 1e vraag aan TO zou dan ook zijn: waar woon je?



Ik heb erg veel moestuintjes (bij de AH hier mocht je afgelopen zaterdag gratis een hele doos meenemen) , maar opsturen vind ik voor iets wat gratis was nogal ridicuul.

TO, woon/werk je misschien in Amsterdam?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 17 april 2017 @ 10:20:

Ik vind ze ook leuk hoor, maar het lijkt me inderdaad een stuk goedkoper om een zakje zaad te kopen dan om ze te verzenden.Lijkt me inderdaad goedkoper om gewoon bij de Boerenbond een zakje zaad te kopen. Heb je nog meer zaad ook.
Ik heb peterselie. Maar volgens mij is verzenden idd duur voor een gratis zaadje..
Ja, dat. Koop een zakje zaad en een kweekbak. De moestuintjes zijn leuk ontworpen in die kleine bakjes, maar hé, het is een verzamel item die je zowat overal kunt kopen, voor veel minder geld!
Ik heb van de week voor anderhalve euro een mini kas met 6 potjes incl. zaadjes gekocht bij de Action.

Ziet er ook nog eens leuker uit, en groeit als een malle.



Als je perse de dure potjes van de ah wil hebben, kan je eens informeren of ze nog aan ruildagen gaan doen.
Je kan toch gewoon het zakje met zaadjes uit de potjes halen en opsturen, dat kost een postzegel.
Je kunt ook met iemand ruilen en elkaar dan alleen de zaadjes en het naambordje opsturen. Dan gebruik je je eigen potje en aarde.



Is voordeliger dan het hele AH potje te verzenden.
quote:jillinada schreef op 17 april 2017 @ 11:39:

Je kan toch gewoon het zakje met zaadjes uit de potjes halen en opsturen, dat kost een postzegel.Dit dus. Net te laat
Ik heb hier een goudsbloem staan, heb je die nog nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven