Wie kan mij Papiaments leren?

19-04-2017 16:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan al een beetje spreken, ik zou het graag goed en vloeiend willen spreken.

Natuurlijk wil ik hiervoor (tegen een redelijke tarief) voor betalen.

In Rotterdam is er maar 1 bedrijf die de taalcursus geeft en dit op een dag dat ik helemaal niet kan.



Hoor graag als iemand interesse heeft om mij dit te leren in Rotterdam en omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is een thuisstudie iets? Kan je het in je eigen tempo doen? Kun je vaak nog een certificaat krijgen ook



http://www.nha.nl/cursus/ ... ts/levend-papiaments.aspx
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Bedankt voor je Suggestie, al gedaan. Maar dat is erg lastig, zeker als het gaat om uitspraken.
Alle reacties Link kopieren
Ken je geen mensen uit die omgeving die je kunnen helpen?

Ik zelf spreek t ook een beetje! Maar niet echt goed genoeg om je geheel te kunnen helpen.



Je hebt ook facebook pagina's waar tips op worden gezet en dergelijke!

Ik heb wel een papiaments leerboek voor je, alleen daar heb je dan ook niet zo veel aan i.v.m de uitspraak.



Ik heb ook weleens gehoord van apps die erbij helpen. Misschien daar ook eens naar zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Rooom, ik ken wel iemand maar die heeft er geen tijd voor. Ik heb geen facebook en wil dat ook niet hebben.

Ik heb zelf ook boeken maar ik moet het leren spreken.



Bedankt voor de tips
Alle reacties Link kopieren
Snap ik! Dan is het handig om op les te gaan, of iemand te ontmoeten die zelf papiaments spreekt. Ik ken er heel veel alleen dat komt omdat ik daar gewoond heb dus daar kan ik je niet bij helpen.



Ga anders 1 maand op vakantie richting die eilanden? :D
Alle reacties Link kopieren
Haha zou dat graag willen, heb alleen kinderen en die moeten naar school dus gaat helaas niet.. en het is ook geen goedkoop grapje haha.
Alle reacties Link kopieren
Bij NHA zit bij de thuisstudie vaak een dvd. Je zou even contact met ze op kunnen nemen om te vragen hoe je via die thuis cursus de uitspraak leert.

Ik heb zelf een thuiscursus gedaan van NHA en moet zeggen dat ik hun les materiaal erg duidelijk vind. Je wordt gekoppeld aan een docent die je altijd kan mailen. Verder kan je via een online account ook contact zoeken met mensen die ook de opleiding volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven