Tablet gezocht :)

03-05-2017 21:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een tijdje geleden van een forummer een tablet overnemen voor een redelijke prijs. Leek me leuk voor man die alleen een vaste pc heeft zodat ie ook eens op de bank kan internetten.

Ging helaas om nog altijd onduidelijke redenen niet door. Het enige jammere was dat ik al aan man verteld had dat de tablet onderweg was omdat ik er van overtuigd was dat het rond was allemaal.



Ik zal niet zeggen dat ik nu met een teleurgestelde man zit, want daar is ie het type niet voor, maar ik vind 't wel jammer voor hem omdat ik wel merkte dat hij het vooruitzicht van de tablet erg leuk vond. Ik bedacht dus op zoek te gaan naar een tablet, toch.



Helaas helaas, ik heb even geen budget voor een splinternieuwe, en op Marktplaats zie ik door de bomen het bos niet. Heb er niet zo veel verstand van en durf dus niet zo goed een keuze op MP te maken.

Vandaar dat ik mij wend tot het alwetend Vivaforum. Is er iemand die toevallig een tablet heeft liggen en die wil verkopen?

Man en ik zouden er erg happy mee zijn



Wat zoek ik ongeveer? Ik dénk dat ik 7 inch te klein vind, dus wat heb je dan, 9 inch ofzo? Of tien?

Ik wil wel een beeeeetje kwaliteit, in die zin dat ik liever 100 euro uitgeef voor een goeie tweedehands van een echt merk dan 100 euro aan een nieuwe, maar prulzooi.

Budget is dus maximaal 100 euro, minder is mooi meegenomen.



Iemand?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden eerst een van 10 inch. Vriendlief liet deze aan diggelen vallen toen overgegaan op 7 inch. Vinden wij toch prettiger. Ligt makkelijker in de hand.



Misschien eerst eens gaan kijken in een winkel naar de maten? Kun je ze vast houden kijken wat je prettiger vind.



Geen tablet in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het verschil in maten en ik vind 7 inch te klein

Te weinig verschil met smartphone, en ik vind 10 inch prettiger.



Tablet die ik over zou nemen was er eentje met toetsenbord trouwens dus dat zou ik leuk vinden (ook geen probleem met vasthouden meer) maar is geen must, die kun je bij bijna alle tablets bij kopen toch?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Tis overigens niet zo dat ik een complete nitwit ben hoor

Maar ik kan op basis van een MP-advertentie en een beetje het type googlen niet persé zien of het een goeie is die een beetje vlot werkt...

Halve nitwit dus.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Je kunt er idd losse toetsenborden bij kopen. Volgens mij zijn er tegenwoordig ook universele te koop. Wij hebben er zelf nooit één bij gehad dus ik heb er verder nooit naar gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Is misschien een refurbished (tweedehands) iPad niet wat? Mijn man heeft een een iPad air van zijn werk.

Bij een gsm abbo ooit een iPad 2 gehad (is na 4 jaar aan diggelen gevallen )

We hebben nog een tablet van een goedkoop vaag merk en een Samsung.

Vind de iPad toch het fijnste. Ik ga van de zomer maar eens kijken voor een tweedehands iPad want vind die toch echt het beste.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een Lenovo gekocht voor kind, kleine van zeven inch. Maar: voor tachtig euro nieuw. Ik vind het een top aankoop.

Misschien is hij er ook een maatje groter?
quote:Agaphantus schreef op 03 mei 2017 @ 22:17:

Is misschien een refurbished (tweedehands) iPad niet wat? Mijn man heeft een een iPad air van zijn werk.

Bij een gsm abbo ooit een iPad 2 gehad (is na 4 jaar aan diggelen gevallen )

We hebben nog een tablet van een goedkoop vaag merk en een Samsung.

Vind de iPad toch het fijnste. Ik ga van de zomer maar eens kijken voor een tweedehands iPad want vind die toch echt het beste.

Dit inderdaad.



Anders eens kijken naar een refurbished mini iPad?



Hier liggen er inmiddels 3 (2 klein, 1 groot), nooit meer anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven