Logeerhuis aan zee

07-06-2017 17:37 23 berichten
Hallo
Misschien ongebruikelijk, maar ik vroeg mij af of er hier iemand is die aan zee woont of ik daar in de eerste week van juli kan/mag logeren voor een dag of 3/4.

Ik zou graag op vakantie willen, maar heb daar echt het budget niet voor.

Ik ben natuurlijk bereid om een vergoeding te betalen voor het logeren.

Ik kom alleen en voor de rust de zee. Je zal daarom geen overlast van mij ervaren.

Wie oh wie kan mij helpen? Of ken je misschien iemand die een slaapruimte aanbied?
Wat een rare vraag. Ik zou nooit een onbekende zo maar laten logeren bij mij thuis.
Blondie456 schreef:
07-06-2017 17:39
Wat een rare vraag. Ik zou nooit een onbekende zo maar laten logeren bij mij thuis.
Er is altijd een optie van kennismaken natuurlijk.
Op Facebook is een groep vakantiehuizen aangeboden en een van vakantiehuis gevraagd. Hier kan je lid worden en je vraag plaatsen. Je past dan vaak op
Op Facebook is een groep vakantiehuizen aangeboden en een van vakantiehuis gevraagd. Hier kan je lid worden en je vraag plaatsen. Je past dan vaak op huisdieren en zorgt voor tuin. Dit is altijd gratis. Misschien een idee?
Yakatani schreef:
07-06-2017 17:40
Er is altijd een optie van kennismaken natuurlijk.
Dan weet je toch nog niet wat je in huis haalt.
Wat een leuk idee, Grasklokje! Echt een win-win.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook handig om te zeggen hoe hoog je vergoeding ( max ) is en of je daar ook voor wilt ontbijten, lunchen en ' s avonds mee wilt eten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
07-06-2017 17:45
Op Facebook is een groep vakantiehuizen aangeboden en een van vakantiehuis gevraagd. Hier kan je lid worden en je vraag plaatsen. Je past dan vaak op huisdieren en zorgt voor tuin. Dit is altijd gratis. Misschien een idee?
Maar meestal wel voor een aantal weken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je kan ook op iemands huis passen die op vakantie is.
Ik vind het goed dat ze de vraag hier stelt. Eenieder heeft zelf de keuze dit wel toe te staan of niet. Er zijn voldoende mensen die dit zonder blozen wel leuk vinden....een gast of logee. Misschien oppas voor huis en tuin en huisdier.

Ikzelf zou het niet doen, echter dat betekend niet dat anderen er net zo in staan.
Alle reacties Link kopieren
Past er misschien niet helemaal bij, maar google eens op couchsurfing.
Alle reacties Link kopieren
Soms kan je op een huis passen en voor de dieren zorgen. Daar zijn ook sites voor. Probeer dat eens.
blijfgewoonbianca schreef:
07-06-2017 17:58
Maar meestal wel voor een aantal weken.
Nee hoor, soms ook voor weekendje weg of zo. Je kan op aanbiedingen reageren of zelf een oproep plaatsen.
En is het geen idee om te kamperen? Misschien staan er nog wel caravans van seizoenkampeerders leeg, die verhuurd worden. Of met klein tentje of trekkershut? Dan hoeft het niet veel te kosten.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet aan zee (helaas) maar was dat wel het geval geweest dan was je van harte welkom! Hopelijk komt er iemand die je wel kan helpen.
Blondie456 schreef:
07-06-2017 17:39
Wat een rare vraag. Ik zou nooit een onbekende zo maar laten logeren bij mij thuis.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
07-06-2017 19:15
Dit.
Oh, heb ik wel gedaan toen een forumster met zoon naar een flashmob ging hier in de stad.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
AirBnb checken?

Als je op gedeelde dingen zoekt, vind je misschien wel iets betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Holidaylink is de website
Kan je op mensen hun huis en eventueel huisdier passen terwijl zij op vakantie gaan en dat is dan voor beide met gesloten beurs
Je vertelt niets over jezelf. Dan zullen mensen je echt niet zomaar in huis halen.
Bovendien ben je erg naïef als je via internet om een slaapplek gaat vragen. Bij vreemden!
Denk alsjeblieft na waar je mee bezig bent.
Iedereen kan dit lezen. Dus ook iedere griezel.

Als je geen budget hebt voor vakantie, dan moet je voor een budget zorgen. Ga werken en sparen. Zodat je iets betrouwbaars kunt huren. En niet met jezelf op het internet hoeft te leuren.
bedankt voor de aantal nuttige bijdrage :)
Ik zal er morgen eens rustig naar kijken en verder reageren!
Bedrijven die bemiddelen in huizen oppas vragen hiervoor ook geld om te bemiddelen, de Facebook groep is echt gratis, zonder inschrijvingen. Alleen lid worden van de groep. Maar kans is klein dat je precies in die periode terecht kan. Vaak zijn oppassers mensen met veel vrije tijd en flexibel. Of echt 2 a 3 weken een gezin in zomervakantie. Maar soms ook weekendje als mensen er even tussen uit willen. Je moet het dus treffen en op korte termijn gaat dat denk ik lastig worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven