Wasmachinegebruik Breda

24-06-2017 09:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Mijn woningbeheer is nu bijna een jaar bezig met het realiseren van een wasruimte en het is er nog steeds niet. Eerst kon ik m'n was meenemen naar mn ouders, maar ik kom daar nu niet meer zo vaak (wonen 2 uur reizen verder) en elke x naar de wasserette is best prijzig, ben studerende. Is er iemand in Breda die (tegen kleine vergoeding) mij uit de brand kan helpen en waarvan ik de wasmachine mag gebruiken? Liefst regio centrum/noordwest. Als ik de woningbeheerders moet geloven duurt het max een paar weken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :-) alvast hartelijk dank!

Groeten,
Sarah
anoniem_346767 wijzigde dit bericht op 28-06-2017 14:32
4.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
http://www.vvvbreda.nl/nl/praktisch/was ... breda/8171
Alle reacties Link kopieren
http://www.wasdoen.nl/breda
Alle reacties Link kopieren
http://www.wasknijper.com/
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je ook je kleding wassen
Trumpi
Alle reacties Link kopieren
Heb je zelf geen wasmachineaansluiting dan?
Winter is coming...
Ik zou de zin:
(eventueel tegen kleine vergoeding)
Vervangen door:
'Uiteraard tegen betaling van de kostprijs.'
Het lijkt mij niet dat een vreemde bereid is jou uit de brand te helpen tegen minder dan de kostprijs.
anoniem_304245 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 12:20
0.93% gewijzigd
'Eventueel tegen een kleine vergoeding....'
bij deze zin gingen mijn nekharen recht overeind staan!! Wat een profiteur ben jij.
Ik hoop dat er niemand op dit forum zo gek is om jou te helpen 😳
Wat ssssssst zegt. Lekker makkelijk: de wasserij is te duur, dus ik zoek iemand waar ik gratis de wasmachine mag gebruiken.
Ik zou als ik jou was de was toch nog een paar keer bij je ouders doen. Als het nog maar voor een paar weken is kunnen dat nooit heel veel wassen meer zijn.
Hoeveel was heb je dan in de week? Een broek kun je makkelijk 2 dagen dragen voordat je hem wast en ik neem aan dat je je ondergoed niet bij een vreemde gaat wassen. En neem je de was dan weer nat mee terug of wil je ook nog gebruik maken van een droger?

Kortom als je maar 2 weken moet behelpen zou ik gewoon 1x naar ouders gaan voor te wassen en de rest gewoon met de hand.
Vraag het aan je vriendinnen/vrienden. Bij hen heb je denk ik wel een kans dat ze dat allemaal gratis voor je willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Wat een heftige reacties van sommigen. Rustig aan mensen, het was maar een vraag, ga aub niet gelijk in de aanval, daar wordt niemand beter van en voegt totaal niks toe. Bedankt voor degene die tips hebben gegeven, fijn dat jullie mee wilden denken.
Alle reacties Link kopieren
Stroop en vliegen.

Probeer je even in te leven in degene die je om een gunst vraagt. Waarom zouden ze dit doen?

En herschrijf dan je verhaal, zodat het voor hen aantrekkelijk wordt. Wat dacht je van:
Mijn woningbeheer is nu bijna een jaar bezig met het realiseren van een wasruimte en het is er nog steeds niet. Eerst kon ik m'n was meenemen naar mn ouders, maar ik kom daar nu niet meer zo vaak (wonen 2 uur reizen verder) en elke x naar de wasserette is best prijzig, ben studerende.

Bij de wasserette betaal ik 10 euro per keer. Is er iemand die misschien 5 euro per keer wil verdienen door mij zo nu en dan de wasmachine te laten gebruiken? In breda, liefst regio centrum/noordwest. Als ik de woningbeheerders moet geloven duurt het max een paar weken. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :-) alvast hartelijk dank!
Niet dat ik denkt dat er dan iemand interesse heeft, maar dan kom je in elk geval een stuk minder als profiteur over.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Je vindt de reacties wat heftig, dat kan kloppen.
Jouw vraag is in iedergeval behoorlijk brutaal en onfatsoenlijk.
Waarom moeten vreemden in godsnaam jouw was doen betalen, omdat jij daar geen zin in hebt?
Vraag dat aan bekenden van je, niet aan vreemden voor jou via internet.

Je bent student, je bent geen zwerver. Je kunt heus wel een wasserette betalen zo af en toe, zo niet dan zoek je een bijbaan.
Of je trekt maar wat langer je kleding aan of gaat in de wasbak alles op de hand wassen.
Bij mijn wasserette betaal ik 8 euro per 5 kilo was. Zelf wassen is misschien de helft. Zo duur is dat toch niet? Waarom zou je dan andere mensen lastig vallen met jouw was - ook al vergoedt je de onkosten.
Hoe duur is een was thuis draaien eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven