Zegeltjes buitenservies Albert Heijn

24-06-2017 14:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

Ik ben helemaal dol op het buitenservies van de Albert Heijn. Het sparen schiet met mijn eenpersoonshuishouden helaas nog niet op. Mijn vrienden en familie heb ik al gevraagd te sparen maar de meeste sparen zelf. Dus mocht een van jullie wat zegeltjes over hebben zou ik er heel blij mee zijn. Uiteraard wil ik de verzendkosten vergoeden.

Alvast bedank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel zegels voor je. Was bij mijn online bestelling vergeten 'te melden' dat ik ze niet spaar.

Wil je ze nu al hebben of pas tegen de tijd dat de actie stopt zodat ik er meer voor je heb?
Ik heb bijna twee vellen volgespaard. Interesse?
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
24-06-2017 14:30
Ik heb bijna twee vellen volgespaard. Interesse?
Ja zeker interesse ik zal je privé berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Fascimiertje schreef:
24-06-2017 14:23
Ik heb wel zegels voor je. Was bij mijn online bestelling vergeten 'te melden' dat ik ze niet spaar.

Wil je ze nu al hebben of pas tegen de tijd dat de actie stopt zodat ik er meer voor je heb?
Als je zou willen doorsparen zou ik dat erg fijn vinden. Dan stuur ik je eind juli een berichtje. Ontzettend bedankt!
Vlinder5346 schreef:
24-06-2017 14:33
Ja zeker interesse ik zal je privé berichtje sturen
OK. Ik kan ook voor je doorsparen?
Alle reacties Link kopieren
Vlinder5346 schreef:
24-06-2017 14:35
Als je zou willen doorsparen zou ik dat erg fijn vinden. Dan stuur ik je eind juli een berichtje. Ontzettend bedankt!

Doe het graag. Dan hoor ik nog van je.
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
24-06-2017 14:40
OK. Ik kan ook voor je doorsparen?
Ik had je al een berichtje gestuurd maar doorsparen is natuurlijk helemaal fijn. Dan stuur ik jouw ook eind juli een berichtje. Bedankt!
Vlinder5346 schreef:
24-06-2017 14:42
Ik had je al een berichtje gestuurd maar doorsparen is natuurlijk helemaal fijn. Dan stuur ik jouw ook eind juli een berichtje. Bedankt!
Ik heb gereageerd....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog anderhalve kaart liggen, heb je nog interesse?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd. Had op de één of andere manier je pb gemist. Vroeg me al af waar je bleef.

Anyway hoop dat je me berichtjes leest, zou zonde zijn om al die zegeltjes weg te moeten gooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven