Gevraagd: geel zomerjurkje H&M

04-08-2017 08:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
[wijziging: de vlekken zijn eruit gegaan, dus we zijn niet langer naar dit jurkje op zoek!]

Heeft iemand toevallig onderstaande jurkje tweedehands (of nieuw) te koop? Het was ons lievelingsjurkje voor ons dochtertje van 7 maanden maar tijdens het wassen zijn er hele grote blauwe vlekken ingekomen en nu kan ze het niet meer dragen :-(

Het gaat om dit jurkje met geel bloemmotief: http://lp2.hm.com/hmprod?set=source[/mo ... duct/main]

Het is gekocht bij H&M aan het begin van deze zomer (2017). We hebben hem nu in maat 68 maar grotere maten zijn ook prima.

Heb je dit jurkje en zou je het willen verkopen? Reageer dan op dit bericht, je zou ons erg blij maken!
anoniem_352019 wijzigde dit bericht op 08-08-2017 20:02
Reden: De vlekken zijn eruit gegaan dus de vraag is niet langer actueel.
12.35% gewijzigd
Afbeelding

(Ik wilde 'm even voor je plakken maar op de een of andere manier lukt dat niet)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, het lukte mij ook niet om de foto in de post te zetten.
Ik hoop dus jullie op de link klikken ;)

Het gaat om dit jurkje met geel bloemmotief: http://lp2.hm.com/hmprod?set=source%5B/ ... ct/main%5D
Alle reacties Link kopieren
Het plaatje plakt idd niet ;-)
Is het misschien nog een ideetje om het jurkje blauw te verven?
...
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 08:12
97.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal!

Tot onze vreugde en verbazing zijn de blauwe vlekken na 6 keer wassen en behandelen met Vanish toch uit het jurkje gegaan, dat er nu weer net zo uitziet als op de bovenstaande foto. Onze dochter kan het dus weer gewoon dragen, en we zijn dan ook niet langer op zoek naar dit jurkje :)

Dank natuurlijk voor jullie aandacht, en voor alle moeite die is gedaan om het plaatje direct zichtbaar in een post te plaatsen ;)
Alle reacties Link kopieren
Reclame voor vanish hihih

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven