PAAZ stage plek VP

26-08-2017 14:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in opleiding tot verpleegkundige 4 en opzoek naar een stage plek in een psychiatrische afdeling van een ziekenhuis. Het mag ook een andere plek zijn, waar mensen met eetstoornissen worden opgenomen. Eetstoornissen spreekt mij het meeste aan. Het is voor leerjaar 3. Stage periode in leerjaar 3 is niet bekend. Het gaat om 20 weken. De locatie mag overal zijn, ook in het buitenland. Weten jullie een locatie? Laat het mij graag weten.
anoniem_353091 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 15:09
26.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je er even een locatie bijzetten. En in welk jaar je zit.

Is er een reden voor dat het specifiek es moet zijn?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt niet als iemand die veel moeite wil doen om een geschikte stageplaats te vinden. In welke regio zoek je en in welke periode moet je stage lopen?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Bel het ziekenhuis in je omgeving?
Alle reacties Link kopieren
Als het een paaz moet zijn, zou ik gewoon alle ziekenhuizen bellen. Beginnend dichtbij en dan al verder weg.
Begin eens met klinieken googlen en bellen. Stageperiode niet bekend? Dan gaat het sowieso lastig lukken. Hoe weet een instelling dan of ze je kunnen gebruiken. Je komt lui over met dit topic.
Is dat niet makkelijk te googelen? Lijkt me toch, aangezien het belangrijk is mensen met een eetstoornis toch ook makkelijk hulpverlening moeten kunnen vinden.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 17:29
11.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Is het niet een beetje vroeg voor Pasen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Stagemarkt.nl?

Googlen doet wonderen..
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel verschillend plekken waar ze eetstoornissen behandelen. Klinisch of poliklinisch en idd regio?
Buiten dat vind ik dat een vpk niveau 4 verdorie toch dit wel zou moeten kunnen vinden zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven