Waar een huurwoning vinden Amsterdam

09-10-2017 17:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Mijn vriend en ik huren op dit moment een huis onder van iemand voor zes maanden. Na deze zes maanden moeten we er uit en zijn we dus op zoek naar iets. Hiervoor woonde we allebei op kamers en studeerde we nog. Nu zijn we beide werkende en zoeken dus een appartement voor ons tweeën in Amsterdam.

Ik ben al enige tijd op zoek, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel websites te vinden, maar volgens mij is veel oplichterij. Overal moet je direct al betalen voor je account en ik lees dat het vaak niks oplevert. Heeft iemand tips hoe wij een betaalbare huurwoning kunnen vinden in Amsterdam? Of weet je toevallig iets? En hoe hebben jullie dit gedaan?
Iets buiten Amsterdam mag trouwens ook!

Bedankt ☺️
Wat is betaalbaar? Ik denk dat als je genoeg verdient er wel wat te vinden is.
Anders heb je pech.
Ymere, De Key, Stadgenoot, MVGM, Eigen Haard. Of zoek je een particuliere huurwoning?
Voor huur; woningnet. Maar heb je flink wat jaren al ingeschreven moeten staan.
Of bij makelaars voor leegstand huren.
En betaalbaar in Amsterdam, je bent niet de enige die in Amsterdam zoekt. Prijzen voor appartementen/huizen in Amsterdam zijn gewoon erg hoog.
Via via. Heb je een netwerk in Amsterdam?
Alle reacties Link kopieren
Via een makelaar.

Wij hebben onze vrije sector huurwoning via Jacobus Recourt gevonden. Niet al te hoge huurprijs, 2 slaapkamers en balkon.

Het hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat jouw prijsklasse is.
Alle reacties Link kopieren
Verhuur makelaars, vrij sector woningen van de woningbouw (via Rooftrack), nieuwbouw net buiten de ring (Nieuw-West bijv).
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2017 11:22
Reden: ivm spam
98.22% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven