Flexibele oppas moeder bied thuisopvang.

20-10-2017 15:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
niks
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 12:04
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit mag hier niet..
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Oppas voor een weekendje weg?

Welke ouder laat nu zijn kind een heel weekend achter bij een wildvreemde.

Sta je wel ingeschreven bij een gastouderbureau?
Alle reacties Link kopieren
En als het al mocht dan gaat er toch niemand reageren met zo'n email adres en zo'n vage beschrijving.
Papieren TO? Ergens bij aangesloten? Eerder gedaan?
Of denk je ff snel wat geld te verdienen op een in jouw ogen makkelijke manier.

Ik krijg altijd visioenen van kindjes die de hele dag in de box zitten en nog ff snel hun eerste schone broek krijgen voordat mammie komt.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
20-10-2017 15:25
En als het al mocht dan gaat er toch niemand reageren met zo'n email adres en zo'n vage beschrijving.
en op dit forum al gepost onder drie verschillende voornamen
Alle reacties Link kopieren
Je zit bij mij in de regio en zie deze advertentie dus regelmatig op Facebook voorbij komen. En dan heb ik net zoals degenen hierboven er een beetje een vreemd gevoel bij.
Op Facebook staat er trouwens wel een prijs bij en die geeft mij eigenlijk nog meer wantrouwen.... Dat is namelijk 2,50 per uur....
2,50 incl eten, drinken en luiers? Als er dan nog geen alarmbellen gaan rinkelen...
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
20-10-2017 15:36

Op Facebook staat er trouwens wel een prijs bij en die geeft mij eigenlijk nog meer wantrouwen.... Dat is namelijk 2,50 per uur....
- GEEN DURE OPPAS
daar is dan iig geen woord aan gelogen
O heb je Kimmie weer. Of was het toch iets anders?
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
20-10-2017 15:36
Je zit bij mij in de regio en zie deze advertentie dus regelmatig op Facebook voorbij komen. En dan heb ik net zoals degenen hierboven er een beetje een vreemd gevoel bij.
Op Facebook staat er trouwens wel een prijs bij en die geeft mij eigenlijk nog meer wantrouwen.... Dat is namelijk 2,50 per uur....
Nogal een dubieus verhaal.
Ben nu wel nieuwsgierig of er daadwerkelijk mensen zijn die op zo'n oproep in gaan..
Corinne, Annelies, hoe heet je eigenlijk? Laat staan dat ik mijn baby bij je breng. Koop een pop.
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
20-10-2017 15:46
Nogal een dubieus verhaal.
Ben nu wel nieuwsgierig of er daadwerkelijk mensen zijn die op zo'n oproep in gaan..
Ik heb net ff gekeken op Facebook en deze advertentie op 4 verschillende koop/verkoop/aangeboden pagina's in de regio gevonden in de laatste weken, tot nu toe niemand die onder de advertenties gereageerd heeft.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-10-2017 15:47
Corinne, Annelies, hoe heet je eigenlijk? Laat staan dat ik mijn baby bij je breng. Koop een pop.
Niet nodig, ik vermoed dat ze zelf al een kind heeft. Bij de advertenties op Facebook staat er een foto bij van (ik neem aan) haar eigen kind.
(heb net even geloept en TO geeft zelf aan een kindje van 2 te hebben, terwijl het kindje op de foto veel jonger is (oude foto?))
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 16:05
16.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bijstandsmoeder die zwart wil bijverdienen?
€2,50 per uur. Grapjurk.
Iemand die oppassen zo leuk vind dat ze geld bij legt om op mijn kind te passen die vertrouw ik natuurlijk voor geen meter.

Ik krijg als gastouder €5 p.u per kind.
En daar zitten geen luiers bij en ik hou er niet veel van over. En dan kan ik nog kosten van de belasting aftrekken.

Heb je papieren? Ervaring? Gastouderbureau? (Gok 100% van niet want dan zou het geen €2,50 p.u zijn).
Vog?

Echt wie brengt zijn kind nu een heel weekend naar een wildvreemde?
En ook klink je zeer onbetrouwbaar, steeds een andere naam.
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 04:30
99.43% gewijzigd
Moet dit niet gemeld worden ergens?
Als je via internet moet 'smeken' om oppaskinderen, dan gaat er iets niet goed.
Daarbij vind ik het enorm storend dat je zo beroerd Nederlands schrijft. Ik vraag mij af hoe je praat en wat de kinderen van jouw taalgebruik oppikken.
Alle reacties Link kopieren
Papaver69 schreef:
20-10-2017 16:15
Ik heb TO toch maar even geloept en ik vind het best bijzonder dat Kimmie/Corrine/Annelies al sinds 2009 op dit forum actief is en in 96 van haar 97 geplaatste berichten op zoek is naar vriendinnen. Kennelijk niet echt met succes, gezien de vele oproepjes.
Dit is het enige bericht waarin ze niet op zoek is naar vriendinnen, maar naar oppaskindjes...
Misschien een verkapte manier om in een jongere doelgroep vriendinnetjes te ontmoeten :rolling:
Alle reacties Link kopieren
0
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
20-10-2017 15:36
Je zit bij mij in de regio en zie deze advertentie dus regelmatig op Facebook voorbij komen. En dan heb ik net zoals degenen hierboven er een beetje een vreemd gevoel bij.
Op Facebook staat er trouwens wel een prijs bij en die geeft mij eigenlijk nog meer wantrouwen.... Dat is namelijk 2,50 per uur....
TO kwamen er met 2,50 per uur geen reacties? Ik zag van de week dat je het tarief bij de facebookadvertenties hebt aangepast. Maar als mensen je hier als reactie geven dat ze het niet vertrouwen omdat het te goedkoop is dan helpt het niet om het nu nog goedkoper te maken...
TO vraagt nu volgens Facebook 15 euro per dag inclusief luiers en eten.
Ooh wacht, die 15 euro was de advertentie van vorige week, die van deze week is 20 euro per dag (is het geen idee om oude advertenties te verwijderen als er iets veranderd?)

En TO mag ik je nog een kleine tip geven; als je reclame maakt voor je jezelf als kinderoppas/gastouder op Facebook, zorg dan dat mensen geen rare dingen over je kunnen vinden op Facebook...
Als ik namelijk op Facebook zie dat een gastouder ook opzoek is naar “chatoperators met grote fantasie en ruimdenkend om berichten van mannen te beantwoorden en zo lang mogelijk aan de praat te houden” dan zoek ik nog wel even verder naar een gastouder.
Mensen moeten zelf weten hoe ze hun geld verdienen, maar een gastouder die ook erotisch chat heeft bij de meeste ouders niet echt de voorkeur denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven