Rituals Parfum no1 ginger essence and white tea

24-10-2017 17:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh neeeee, mijn favoriete parfum, die ik al jaren draag, waar ik gelukkig van word.... is uit de handel. :cry:

Is er toevallig iemand op het forum die deze parfum heeft en niet gebruikt EN aan mij wil verkopen?

Eeuwige dankbaarheid ligt in het verschiet. :worship:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Heb je het hoofdkantoor van Rituals al geprobeerd? Altijd zo vervelend als een favoriet luchtje ineens weg is!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
OF bij de bijenkorf kijken of ze het nog hebben!
Alle reacties Link kopieren
Bij de bijenkorf helaas ook niet meer. Op marktplaats kan ik er nog aankomen, maar dat flesje is nog maar 75% vol en ze wil er meer voor hebben dan de originele prijs. Dat wordt me te gek...
Rituals zelf zegt: uit de handel. Punt.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Volgens mij heb ik nog een flesje! Ik ga zo eventjes kijken. Als ik het nog heb, dan is het voor jou.
Alle reacties Link kopieren
olla- schreef:
24-10-2017 18:46
Volgens mij heb ik nog een flesje! Ik ga zo eventjes kijken. Als ik het nog heb, dan is het voor jou.
:cheer2:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Helemaal vergeten te reageren weer. Maar was in de war met een ander geurtje. Sorry. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
olla- schreef:
25-10-2017 16:25
Helemaal vergeten te reageren weer. Maar was in de war met een ander geurtje. Sorry. :redrose:
Ohh jammer. Dankjewel voor het kijken!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven