Oppaswerk Tilburg

26-10-2017 09:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik ben op zoek naar oppaswerk maar vind dit lastig om te vinden. Daarom bied ik mij ook hier aan!

Ik ben een meisje van 21 jaar, ik doe op dit moment de maatschappelijke zorg. Hiervoor heb ik onderwijsassistent en htv-politie gedaan. Ik heb ook mijn ehbo examen + reanimatie behaald. Ik heb best wat ervaring met kinderen. Ik heb met baby's gewerkt, peuters, kleuters en kinderen van groep 1 t/m groep 8. Ik heb zelf ook een broertje die op dit moment 6 jaar is..
Ik heb net een stage bij basisschool voor speciaal onderwijs met kinderen van 6 tot 12 jaar met een ernstige achterstand en ernstige autisme afgerond.

Ik zou het liefste op de dinsdag woensdag donderdag, vrijdag en zondag avond willen en kunnen oppassen! De zaterdag is bespreekbaar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je twee keer hetzelfde topic?
Alle reacties Link kopieren
Is er geen Tilburg-babbel achtige FB pagina? Daar bereik je sneller je doelgroep dan hier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Buffay schreef:
26-10-2017 10:10
Waarom open je twee keer hetzelfde topic?
Omdat het in 2 verschillende subforums is en ik dan misschien meer bereik heb.

@hierboven: heb ik al gedaan. Ook weinig aanspraak, dus wilde meer proberen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk op oudermatch!
Alle reacties Link kopieren
Stripesanddots schreef:
02-11-2017 09:22
Kijk op oudermatch!
Daar ben ik al lid van!
Waar u Tilburg kom je vandaan? Ben je enkel 's avonds beschikbaar of ook eventueel overdag en keer?
Alle reacties Link kopieren
Zoë26 schreef:
24-05-2018 22:13
Waar u Tilburg kom je vandaan? Ben je enkel 's avonds beschikbaar of ook eventueel overdag en keer?
Uit Tilburg Noord. In de vakanties ook overdag, anders vooral ‘s avonds ivm school.
Geen idee of je het al geprobeerd hebt, maar hier kun je ook een oproepje op plaatsen:

- Facebook (indien je dit hebt natuurlijk)
- Een account maken op oppassen.nl
- Oudermatch
- Briefje ophangen bij supermarkt in de buurt
- Mond op mond reclame
- Briefjes bij mensen in de buurt door de bus doen
- Aanmelden als gastouder/nanny bij gezin aan huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven