Gezocht: Versleten verknuffelde knuffel. 50 euro

12-11-2017 12:40 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms worden versleten verknuffelde knuffels weggegooit omdat ze kapot zijn (zoals op de foto), of omdat je er niks meer mee hebt. Ik heb nog één a twee nodig om mijn fotoboek af te maken. Ik heb er 50 euro voor over
Alle reacties Link kopieren
Zoeken bij de kringloop?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op een vuilstort, wat zoek je exact voor knuffel?
Alle reacties Link kopieren
50 euro????

Ik zou even een oproepje op Facebook gooien of iemand nog wat heeft liggen. Lijkt me niet dat je daar 50 euro voor hoeft te dokken.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen foto, maar heb hier nog wel oude verknuffelde knuffels van mezelf van vroeger... Vind het lastig om ze maar weg te gooien (tja, emotionele waarde enzo) maar zou het heel mooi vinden als ze nog ergens 'nut' zouden hebben :) (zonder betaling hoor, behalve verzendkosten of evt. iets leuks kleins voor dochter).

Wat voor iets zoek je?
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
12-11-2017 12:54
50 euro????

Ik zou even een oproepje op Facebook gooien of iemand nog wat heeft liggen. Lijkt me niet dat je daar 50 euro voor hoeft te dokken.
Sommige mensen doen niet snel hun oude knuffel weg. En geld is het probleem ook niet. Dacht dat het misschien sneller gaat zo. :)
Alle reacties Link kopieren
Maar als het om een fotoboek gaat kun je dan geen knuffels lenen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
12-11-2017 13:08
Maar als het om een fotoboek gaat kun je dan geen knuffels lenen?
Heb al wat geleend, maar niet genoeg om het af te maken. Wil er graag nog één of twéé bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er wel eentje die echt zo enorm versleten is dat je niet meer kan zien wat het ooit is geweest. Maar die gaat echt niet weg voor 50 euro..
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Cupcake99 schreef:
12-11-2017 13:00
Sommige mensen doen niet snel hun oude knuffel weg. En geld is het probleem ook niet. Dacht dat het misschien sneller gaat zo. :)
Snap je bedoeling wel. En lief van je. Maar niet nodig denk ik. Hoop dat je er een vindt voor verzendkosten oid.
Zoals hierboven aangeboden voor iets leuks voor haar kindje.

Succes!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Kan aan mij liggen, maar ik krijg er toch de kriebels van?
Alle reacties Link kopieren
Cupcake99 schreef:
12-11-2017 13:11
Heb al wat geleend, maar niet genoeg om het af te maken. Wil er graag nog één of twéé bij.
Ik heb er hier meerdere... maar ik heb geen beeld van wat je precies zoekt :) nog herkenbaar in vorm? Kleur? Details? Grootte?
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
12-11-2017 13:57
Kan aan mij liggen, maar ik krijg er toch de kriebels van?
+1. Gaat nergens over. Ga langs de eerste de beste kringloop en er liggen stapels :wtf:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Maar dan heb je toch een specifieke nodig en geen willekeurige?
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
12-11-2017 13:59
Ik heb er hier meerdere... maar ik heb geen beeld van wat je precies zoekt :) nog herkenbaar in vorm? Kleur? Details? Grootte?
Ik kan u wel een voorbeeld sturen. Kunt u anders uw mail sturen in een prive bericht. Want hier lukt het me niet :(
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
12-11-2017 13:57
Kan aan mij liggen, maar ik krijg er toch de kriebels van?
Inderdaad. Dit betreft gewoon een of andere fetisj. Bleh.
Klaar mee
Alle reacties Link kopieren
Buffie schreef:
12-11-2017 15:08
Inderdaad. Dit betreft gewoon een of andere fetisj. Bleh.
Triest dat mensen gelijk zo denken. Vooroordelen dat doe ik sinds de basis school niet meer.
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 04:26
99.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Papaver69 schreef:
12-11-2017 19:32
Volgens mij is dit wel een echt oproepje. Ik zag 'm ook op marktplaats voorbijkomen (met foto's):
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... =lr&pos=11

Bij de kringloop kun je volgens mij niet zulke versleten knuffels vinden.
Maar op de gevraagd pijler mogen dergelijke oproepjes ook dus dat is niet erg.

En inderdaad bij een kringloop willen ze graag knuffels hebben die vrijwel ongebruikt zijn en zeker niet versleten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wel vreemd dat mijn aanbod dan genegeerd wordt...
Ik zie op mijn werk echt alles voorbij komen, van sekstoys tot familiefotoalbums.
Alle reacties Link kopieren
Felix_Urbexicus schreef:
12-11-2017 21:59
Wel vreemd dat mijn aanbod dan genegeerd wordt...
Ik zie op mijn werk echt alles voorbij komen, van sekstoys tot familiefotoalbums.
Ik heb u vanmiddag al een privé bericht gestuurt.
Alle reacties Link kopieren
Ah, mooi! Ik krijg daar geen melding van, goed dat je het ff zegt
Alle reacties Link kopieren
Helaas, de pb is niet aangekomen. Er zijn problemen met het systeem van viva
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 die je mag lenen.
Maar dan ben ik er wel bij als je de foto's maakt, just in case, en wil ik ook een mooie foto van leeuwtje.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je exact met de knuffels, want ik heb er ook eentje liggen, maar die is niet te koop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven