Iemand zoeken zonder een naam?

13-11-2017 20:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Dit is misschien best raar, maar als je iemand een paar keer hebt gezien en je was nieuwsgierig naar die persoon maar je hebt ze niet durven aan te spreken want ze zagen er druk uit, hoe zou je ze opzoeken zonder dat je een naam hebt?

Wat ik wel weet is waar de persoon werkt (nouja, bijna zeker dan), ik heb wel een beetje op Facebook gekeken op mensen die op die werkplek werken maar geen geluk tot nu toe.

Iemand tips dat niet raar of creepy overkomt? Het is zoeken naar een naald in een hooiberg inderdaad, maar toch...
Aanspreken. Anders komt het inderdaad nogal creepy over.
Alle reacties Link kopieren
je gaat toch niet iemand op zijn werk opzoeken komt heel raar over
Alle reacties Link kopieren
Gewoon op fb kijken en toevoegen. Ik zie dat niet als creepy hoor
Alle reacties Link kopieren
janneman78 schreef:
13-11-2017 20:22
je gaat toch niet iemand op zijn werk opzoeken komt heel raar over
Dat was ik ook niet van plan, haha.. Ik had andere redenen om op die werkplek te zijn, ik zag hem toevallig wel twee keer toen ik daar moest zijn en had hem eerder ergens anders gezien.
https://netbootcamp.org/facebook.html

Probeer bovenstaande link eens? En hebben ze een website met namen en/of foto's van hun medewerkers?
Alle reacties Link kopieren
Dus je gaat iemand wiens kop je wel lekker geil lijkt zoeken zonder naam,zonder aanspreken en zonder die persoon te kennen... Ik vind dat zeer creepy.
Alle reacties Link kopieren
@rewrite the ending, heb je ooit een oplossing gevonden voor je probleem? ik zit namelijk met een soortgelijk probleem en kon mss wat tips vragen aan je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven