Woonruimte gezocht Haarlem/ Heemstede

11-12-2017 10:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een topic gestart over mijn zeer ongezonde relatie, nu met spoed op zoek naar woonruimte. Knoop doorgehakt en ineens geen tijd te verliezen. Liefst in Haarlem of Heemstede.

wie helpt mij? huur tot 900,-


Bij voorbaat dank :)
www.ymere.nl
Haarlem en Heemstede is zo goed als onmogelijk.
Richt je op minder gewilde plaatsen in de buurt. Of plaatsen waar veel te huur staat, zoals Hoofddorp.
Alle reacties Link kopieren
En in die prijsklasse zal je ook nog alle geluk van de wereld nodig moeten hebben.
De Haarlemmermeer is misschien een goed alternatief.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook al snel achter gekomen dat 900,- ex gwl al behoorlijk lastig te vinden is. Ik heb alleen geen auto en moet in de buurt van de school van mijn dochter blijven.
Vandaar Haarlem/Heemstede.

dank voor de reacties.
anoniem_360375 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 14:42
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In Haarlem of Heemstede vindt je voor 900 euro hoogstens een 2 kamer woning. In Haarlem staan er op Funda 3 woningen (2 kamers) te huur voor dat bedrag, in Heemstede geen. 2 kamers is niet ideaal maar het kan wel, dan moet jij in de woonkamer slapen.

Maar je dochtertje is toch pas 3? Dus hoezo school?

Ik denk dat je meer kans maakt in Hoofddorp al liggen de woningen daar ook niet voor het oprapen maar dat geld voor de hele regio.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me heeft in voor €800pm incl. een appartement in Haarlem gekregen via een makelaar. Maar zou kunnen dat t lastiger is om wat te vinden als je een kind hebt. Een slaapkamer extra zal wel wat duurder zijn. Maar laat je ook niet bij voorbaat al ontmoedigen, je kunt net geluk hebben.

Tof trouwens dat je de knoop hebt doorgehakt!
Een tweekamerappartement in Haarlem gaat misschien wel lukken, maar is een auto echt geen optie? In Nieuw-Vennep heb je nl voor rond de 800 een echt huis, en in Hoofddorp (Floriande) drie kamers voor 850 euro. Met de auto zit je dan binnen tien minuten in Heemstede.
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 17:04
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-12-2017 12:46


Maar je dochtertje is toch pas 3? Dus hoezo school?

Mijn dochter is bijna 4 en gaat binnenkort naar school.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan zou ze eventueel toch op een andere school kunnen beginnen? Als het op fietsafstand van die school moet zijn wordt het zoekgebied wel heel beperkt en juist in dat gebied wordt het voor die prijs heel moeilijk. Gezien jouw situatie is een andere school zoeken niet je grootste probleem denk ik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Knap van je trouwens dat je stappen aan het zetten bent!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-12-2017 16:34
Nou dan zou ze eventueel toch op een andere school kunnen beginnen? Als het op fietsafstand van die school moet zijn wordt het zoekgebied wel heel beperkt en juist in dat gebied wordt het voor die prijs heel moeilijk. Gezien jouw situatie is een andere school zoeken niet je grootste probleem denk ik.
toch wel....er zijn behoorlijke wachtlijsten in haar omgeving en ze wordt over een paar weken al 4. het zal al hobbelig genoeg worden, ook haar start op de kleuterschool is spannend, dus wil haar niet meteen in het eerste jaar al hoeven 'verhuizen' terwijl ze pas net op school zit.
Mijn zoektocht natuurlijk is ook nog maar net begonnen :-)
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
11-12-2017 16:35
Knap van je trouwens dat je stappen aan het zetten bent!
thanks!
Alle reacties Link kopieren
https://www.pararius.nl/appartement-te- ... urinameweg

Oplevering duurt nog wel even zie ik nu.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-12-2017 22:58
https://www.pararius.nl/appartement-te- ... urinameweg

Oplevering duurt nog wel even zie ik nu.
Dank Minnimouse! Hier ga ik vandaag op reageren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven