Woonruimte gezocht Utrecht als starter

24-12-2017 15:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

Mijn relatie is net uit waarmee ik een halfjaartje heb samen gewoond in Utrecht. Nu ben ik dus op zoek naar woonruimte voor mijzelf. Ik ben 24 jaar en sinds de zomer werkend. Ik verblijf nu weer bij mijn ouders maar het lange reizen ben ik wel een keer zat en wil graag een leven opbouwen in de gezellige stad Utrecht.

Ik zoek een kamer/studio/appartement, liefst voor max €800,- incl. Ik zoek nu vooral via Kamernet.nl en groepen via facebook maar helaas nog niets gevonden.

Heeft er iemand nog andere tips? Of zijn er nog meer meiden rond deze leeftijd met de zelfde zoektocht? Misschien kunnen we met elkaar in contact komen.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook al gekeken bij randgemeenten?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Woningnet, reageren op lotingwoningen.
Omliggende gemeentes
Alle reacties Link kopieren
Je hebt werk en een vast contract? Je zou evt nog bij een makelaar kunnen kijken. Oh en Bureau Standing heb ik veel goede verhalen over gehoord. Die heeft vnl woonruimte in centrum utrecht. Wij hadden uiteindelijk zelf iets gevonden maar zij had 1 dag erna ook iets voor ons gevonden.
Alle reacties Link kopieren
vlaflippie schreef:
24-12-2017 16:07
Je hebt werk en een vast contract? Je zou evt nog bij een makelaar kunnen kijken. Oh en Bureau Standing heb ik veel goede verhalen over gehoord. Die heeft vnl woonruimte in centrum utrecht. Wij hadden uiteindelijk zelf iets gevonden maar zij had 1 dag erna ook iets voor ons gevonden.
Ja maar wel via uitzendbureau een jaarcontract..
Dankje, ga eens bij Bureau Standing kijken!
Alle reacties Link kopieren
blueeyes*3 schreef:
24-12-2017 16:04
Woningnet, reageren op lotingwoningen.
Omliggende gemeentes
Ohja daar sta ik ook sinds kort ingeschreven en met de lotingwoningen heb ik helaas nog geen geluk gehad.
Alle reacties Link kopieren
https://www.pararius.nl/studio-te-huur/ ... almastraat

https://www.pararius.nl/studio-te-huur/ ... almastraat
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje! Heb geprobeerd je een privéberichtje te sturen, maar blijft in postvak uit staan, dus ik weet niet of deze aankomt!
Alle reacties Link kopieren
Elsbeth93 schreef:
28-12-2017 13:59
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje! Heb geprobeerd je een privéberichtje te sturen, maar blijft in postvak uit staan, dus ik weet niet of deze aankomt!
Hoi Elsbeth,

sorry las je berichtjes pas vandaag, ze zijn dus wel aangekomen!
Heb je een berichtje terug gedaan :)

Groetjes Loes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven