Gebruikte nespressocups

26-12-2017 16:38 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie maakt mij blij met gebruikte, schoongemaakte nespressocups? Ik heb vooral belangstelling voor gedecoreerde cupjes (special edition) en donkerblauwe cupjes. Ik betaal € 0,05 per cupje of een paar oorbellen gemaakt van Nespressocupjes. In (de omgeving van) Amsterdam kom ik ze graag ophalen. Daarbuiten vergoed ik uiteraard de verzendkosten.Mijn e-mailadres is dootingh@dootingh.com.
Alle reacties Link kopieren
Ik drink geen Nespresso en kan je dus niet helpen, maar oorbellen gemaakt van cupjes klinkt wel interessant. Heb je een foto?
Alle reacties Link kopieren
https://i.ytimg.com/vi/0RFmP7J-9sQ/maxresdefault.jpg

zoiets?
Ik lever ze altijd in bij de Nespressowinkel. Gaat mij om hergebruik en niet zo bij het afval gooien, dus als jij ze kunt gebruiken voor oorbellen o.d. vind ik het ook prima. Hoef ik ook geen geld voor. Alleen zijn de cups door mij altijd zo in de zak gegooid, na het uitlekken. Kan ik de bovenkant eraf snijden (dat deel waar de naam van de koffiesoort op staat)? Dan is het waarschijnlijk wel schoon te krijgen met afwasmiddel. Donkerblauw heb ik niet; lichtblauw wel en een aantal limited editioncupjes (daar ben ik ook nog van aan het drinken). Het zijn nu in elk geval over de 50 cupjes (had ze laatst al ingeleverd bij Nespressowinkel); dus geen megahoeveelheid. Laat maar weten of je er belangstelling voor hebt. O ja; ik heb een cafeïnevrije koffiedrinker in de familie. Die cups zijn voorzien van rode stip. Kun je die ook gebruiken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven