Klik voor kamers account

27-12-2017 01:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een studio in Tilburg of Breda, maar mijn zoektocht schiet helaas niet erg op. Ik sta pas kort ingeschreven bij klikvoorkamers.

Laatst viel mij op dat je alle gegevens aan kunt passen en dus een oud account van iemand met een lange inschrijftijd zou kunnen gebruiken.

Nu was ik benieuwd of iemand mij een account met een lange inschrijftijd zou willen lenen.

En zo ja, op welke manier gegevens vertrouwelijk uitgewisseld kunnen worden. Ik ben hier pas nieuw en heb dat nog niet uitgevogeld.

Ik hoop snel iets te horen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Is dat geen fraude?
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
27-12-2017 01:18
Is dat geen fraude?
Bedoel je een maas in de wet? Volgensmij staat nergens dat dat niet mag ;)
Melissa768 schreef:
27-12-2017 01:19
Bedoel je een maas in de wet? Volgensmij staat nergens dat dat niet mag ;)
Jammer dat je niet kan lezen. Ik heb het binnen 5 minuten op de website gevonden
https://www.klikvoorkamers.nl/nc/inform ... /node/1067

Een inschrijving is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar aan andere studenten

Spreekt voor zich lijkt mij zo...
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2017 08:02
Reden: Spam
99.65% gewijzigd
Wat denk je zelf Melissa, dit is normaal? Nee, natuurlijk niet. Je vraag is absurd.
Sluit maar lekker achteraan in de rij, dan had je je maar eerder moeten inschrijven.
Succes.
sinnombre schreef:
27-12-2017 08:07
Wat denk je zelf Melissa, dit is normaal? Nee, natuurlijk niet. Je vraag is absurd.
Sluit maar lekker achteraan in de rij, dan had je je maar eerder moeten inschrijven.
Succes.

Dat slaat natuurlijk nergens op want je kunt je pas inschrijven als je je hebt ingeschreven voor een studie. Je kunt je niet op je veertiende alvast inschrijven om zo alvast inschrijfformulier op te bouwen.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
27-12-2017 09:48
Dat slaat natuurlijk nergens op want je kunt je pas inschrijven als je je hebt ingeschreven voor een studie. Je kunt je niet op je veertiende alvast inschrijven om zo alvast inschrijfformulier op te bouwen.
Precies dit dus. Elke dag 2.5 uur reizen is ook geen pretje.
Melissa768 schreef:
27-12-2017 10:43
Precies dit dus. Elke dag 2.5 uur reizen is ook geen pretje.

Dat maakt nog niet dat de fraude die jij in je hoofd hebt recht valt te praten natuurlijk. Als iedereen zich aan de regels houdt komt er vanzelf ooit een kamer voor je vrij.

Lukt een studio niet begin dan met een kamer oid.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 11:43
0.14% gewijzigd
Melissa768 schreef:
27-12-2017 10:43
Precies dit dus. Elke dag 2.5 uur reizen is ook geen pretje.
Tja, een excuses in op zou je sieren met tja, ik ben erachter gekomen dat mn verzoek niet mag, dus ik wil er graag vanaf zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven