Code bij miniboekje Ssst! de Tijger slaapt!

26-01-2018 17:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net mijn kleuter blij gemaakt met een dooie mus, ofwel een app van het prentenboek Ssst! De Tijger slaapt! waarvan 3 van de 4 onderdelen het niet doen. Om de andere drie onderdelen te ontgrendelen heb je een code nodig die alleen bij de mini versie van het boek te krijgen is.

Ik ben helemaal voor betalen voor een app, en als ik in de app nou een logisch bedrag kon betalen had ik dat ook zeker gedaan, maar dit vind ik wel suf. We hebben het grote boek al een tijd geleden gekocht, dus om nou hetzelfde boek nog eens te kopen is ook zo wat. Ik snap ook niet zo goed waarom ze niet de code ook bij het grote boek gegeven hebben :|

Maar misschien heeft iemand hier wel het mini boek en de bijbehorende code? Als je een andere manier weet waardoor ik een betaalde versie kan kopen ook prima, misschien heb ik het niet begrepen :)
Alle reacties Link kopieren
T is bij alle boekjes dezelfde code
Het is trouwens wel een heel leuk boekje voor maar 4,95

Edit:
O sorry je hebt het grote boek al. denk dat het te maken heeft met de start van de voorleesdagen dat de code daar niet bij zat. App is officieel pas uit sinds de voorleesdagen

Ik haal de code straks wel weg dus Laar ff weten als je m hebt gelezen
anoniem_178327 wijzigde dit bericht op 26-01-2018 18:16
59.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaa super! Een blije kleuter hier, dank je wel :-)

We hadden het boek al in december inderdaad, vandaar
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet alles het zonder code
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de code, de oudste had het boek al voor zijn verjaardag gekregen dus ik was ook niet van plan hem opnieuw te kopen.

Het boek lezen we bijna iedere dag en hij blaast, aait, zingt en wiegt heerlijk mee. Ik denk dat hij zo'n app fantastisch zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het grote boek gekocht en ook een kindje dat niet zo blij is met de app 😞

Zou ik de code ook mogen?
Alle reacties Link kopieren
hier hetzelfde verhaal...
het boek gekocht met knuffeltje... maar helaas zonder code.

Is er nog iemand die zijn code wil delen?
Alle reacties Link kopieren
Via Google page cache kun je terugkijken tot voordat de post gewijzigd en de code verwijderd is.

Bedankt Lis!
anoniem_363421 wijzigde dit bericht op 27-01-2018 16:38
7.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik google page cache gebruiken? Lees: http://www.techverse.net/view-google-ca ... l-website/
Alle reacties Link kopieren
Gelukt!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nog wel even waarschuwen dat het liedje ernstig in je hoofd blijft zitten :D

En voor wie ze nog niet kent: de apps van kleine walvis en geitje bij zijn ook erg leuk (en zonder code beschikbaar)!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een peuter blij gemaakt met niks na een super geslaagd uitje naar de bibliotheek vandaag. Daar begrepen dat de app gratis te downloaden is. Heb hem gedownload maar heb dus geen code. Iemand die hem misschien ook nog wil delen met mij?
Alle reacties Link kopieren
Oh... code gemist zie ik...
Boek net gekocht. Maar de grotere, duurdere versie... dus geen code.

Iemand? Please? Wil mn zoon graag t liedje laten horen voor we naar de voorstelling gaan...

In de cache is ie inmiddels overschreven en de wayback machine kent deze pagina niet...
Alle reacties Link kopieren
Bel even de boekhandel waar je hem hebt gekocht
Alle reacties Link kopieren
Amygdala schreef:
30-01-2018 22:56
Oh... code gemist zie ik...
Boek net gekocht. Maar de grotere, duurdere versie... dus geen code.

Iemand? Please? Wil mn zoon graag t liedje laten horen voor we naar de voorstelling gaan...

In de cache is ie inmiddels overschreven en de wayback machine kent deze pagina niet...
De code is: DTS18463
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag de code willen hebben. Vandaag het grote boek incl knuffel ontvangen. Jammer dat het daar niet bij zit.

Hoop dat iemand hem nog kan sturen. Zodat mijn dochter erop kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven