Modellen vinden voor cursus nagelstyliste

07-02-2018 14:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden ben ik begonnen aan de cursus allround nagelstyliste. Dit is iets wat ik altijd al wilde doen en waar ik heel erg blij mee ben dat ik dit ben gaan doen.
Al vanaf het begin heb ik de mensen in mijn omgeving laten weten dat ik deze cursus ging doen en hier modellen voor nodig heb.
Iedereen die ik hierover vertelde raakte enthousiast en gaf aan graag mee te willen als model. Echter nu het puntje bij paaltje komt, blijken de meeste toch niet mee te willen.

Dit komt omdat ik de cursus volg op de vrijdagen en de lessen van 10:00 uur tot 16:00 uur duren. Daarbij komt ook nog eens dat ik hiervoor ruim 100 km moet rijden (modellen mogen met mij mee rijden) wat dus betekend dat zij hier één of twee volledige vrijdagen voor zullen moeten opofferen.

Nou zijn er een aantal mensen die gelukkig op de vrijdagen vrij waren en dus met mij mee konden, maar ik kom nog één model te kort.

Nu heb ik al een oproep gedaan op Facebook (en deze laten delen), op Instagram en op Marktplaats maar hier heeft nog niemand op gereageerd. Vandaar dat ik via deze weg wil proberen om aan een model te komen, of op zijn minst aan tips voor het vinden van een model die twee volledige dagen met mij mee kan voor het zetten en nabehandelen van gelnagels.
Misschien handig waar het plaatsvindt.
Alle reacties Link kopieren
Eh... scheelt nogal of de opleiding in Weert of in Hollands Kroon zit... Zonder 'stad' te vermelden ga je hier ook niemand vinden. En wat info over wat er met je nagels gaat gebeuren is ook handig: Je zou mijn nagels zo mogen doen, maar je zou er geen kunstnagels op mogen plakken bijvoorbeeld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
doelgericht opzoek in de plaats waar je cursus is.
Een advertentie daar in de supermarkt, of op een HBO-instelling?
Alle reacties Link kopieren
Misschien zit het hem erin dat er wel mensen reageren, maar je het zelf volledig af laat weten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven