op zoek naar een goede baasje

09-02-2018 13:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
oke
anoniem_364234 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 14:42
99.17% gewijzigd
Regel het via je fokker of de rasvereniging, niet hier.
Alle reacties Link kopieren
:'(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je een fijn baasje vindt voor je hond TO.
Alle reacties Link kopieren
Damn, heb ik de nationale geef-je-hond-weg-week gemist?
Alle reacties Link kopieren
Echt alweer één.
Wanneer beseffen mensen dat een huisdier jarenlang bij je is.
Cum non tum age
Als je verstandig bent, neem je contact op met het dichtsbijzijnde asiel.
Zie www.dierenasiels.com.

Als je afstand doet van je hond moet je afstandsgeld betalen en allerlei vragen eerlijk beantwoorden over je hond. Daarna zoekt het asiel zorgvuldig een nieuwe baas voor Fritz. Niet zomaar iedereen krijgt een hond mee; men wil zeker weten dat de baas voldoende voor de hond over heeft.

Als vorige eigenaar mag je niet weten waar de hond naar toe gaat en ook geen contact onderhouden met de nieuwe eigenaar. Je moet erop vertrouwen dat het asiel weet wat ze doen.

Via Marktplaats of andere media gaat een plaatsing heel vaak mis en raakt een hond aan het zwerven van het ene naar het andere adres.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
09-02-2018 13:48
Als je verstandig bent, neem je contact op met het dichtsbijzijnde asiel.
Zie www.dierenasiels.com.

Als je afstand doet van je hond moet je afstandsgeld betalen en allerlei vragen eerlijk beantwoorden over je hond. Daarna zoekt het asiel zorgvuldig een nieuwe baas voor Fritz. Niet zomaar iedereen krijgt een hond mee; men wil zeker weten dat de baas voldoende voor de hond over heeft.

Als vorige eigenaar mag je niet weten waar de hond naar toe gaat en ook geen contact onderhouden met de nieuwe eigenaar. Je moet erop vertrouwen dat het asiel weet wat ze doen.

Via Marktplaats of andere media gaat een plaatsing heel vaak mis en raakt een hond aan het zwerven van het ene naar het andere adres.
Lief van je, maar ik denk dat we gefopt worden.
Alle reacties Link kopieren
het si dattik al een vrient hep, anders sou ik hem zoo overnemen
Lorem Ipsum
Jufjoke schreef:
09-02-2018 13:50
Lief van je, maar ik denk dat we gefopt worden.
Dat zou kunnen, maar ik wil toch een lans breken voor de asiels.
Een heleboel mensen vinden dat een eindstation, maar ik weet dat het ook heel vaak het begin is van een heerlijk nieuw hondenleven of kattenleven...!!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook eens verhuisdieren.nl proberen. Dat is beter afgeschermd dan Marktplaats en je kunt een geïnteresseerde uitnodigen voor een bezoekje/op bezoek gaan bij de geïnteresseerde.
Alle reacties Link kopieren
Of via.. https://www.hondenpage.com/hondenforum/
Nee hoor, op www.hondenpage.com mag je niet zo maar herplaatsers aanbieden!!
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
09-02-2018 14:04
Dat zou kunnen, maar ik wil toch een lans breken voor de asiels.
Een heleboel mensen vinden dat een eindstation, maar ik weet dat het ook heel vaak het begin is van een heerlijk nieuw hondenleven of kattenleven...!!
Er zijn tegenwoordig veel stichtingen en organisaties die oude en nieuwe eigenaar bij elkaar proberen te brengen Veel prettiger dan een asiel. Ik zou, als ik gedwongen een dier weg moest doen, toch er voor kiezen om er zelf oog op te houden dat dat beest goed terecht komt.
Ik heb nu zelf zo'n herplaatser. Fijn juist dat de oude eigenaren met een gerust hart zo'n beest achter kunnen laten en op de hoogte kunnen blijven (indien gewenst) over het welzijn van de hond.
@Nina : Het kán ook heel vervelend zijn wanneer de vorige eigenaar zich met 'jouw' huisdier blijft bemoeien en soms spijt krijgt van de herplaatsing en hem terug eist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven