Teksten typen verschillende onderwerpen

18-02-2018 16:57 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om (korte) simpele teksten te typen over verschillende uiteenlopende onderwerpen. Dit is voor wat lopende projecten op mijn opleiding waar ik te weinig tijd voor heb.

Vind jij het leuk om te schrijven en wil je daar wat aan bijverdienen? Reageer dan via een PB!

Groetjes,

Sanne
Hoe bedoel je dit?

Zoek je mensen om jouw huiswerk te doen?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om een stage opdracht waarvoor ik meerdere mensen nodig heb die het leuk vinden om teksten te schrijven, uiteraard niet om gratis mijn huiswerk te doen. Er staat een vergoeding tegenover.
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 17:05
Het gaat om een stage opdracht waarvoor ik meerdere mensen nodig heb die het leuk vinden om teksten te schrijven, uiteraard niet om gratis mijn huiswerk te doen. Er staat een vergoeding tegenover.
Maar er wordt eigenlijk van je verwacht dat jij ze schrijft?
Misschien je naam wijzigen in Sannelaatanderenschrijven
Alle reacties Link kopieren
Nee ik moet meerdere mensen om mij heen verzamelen voor een blog website, voor meer content op de websites. Het viva forum leek mij geschikt om deze vraag te stellen aangezien veel mensen hier (dagelijks) schrijven en op die manier nog wat bij kunnen verdienen.
Alle reacties Link kopieren
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 17:05
Het gaat om een stage opdracht waarvoor ik meerdere mensen nodig heb die het leuk vinden om teksten te schrijven, uiteraard niet om gratis mijn huiswerk te doen. Er staat een vergoeding tegenover.
Onderwerp? Lengte tekst?

Iemand maakt dan dus betaald jouw huiswerk waar jij dan goede sier mee gaat maken?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 18-02-2018 17:13
0.88% gewijzigd
Life is a bitch (and I'm helping her).
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 17:10
Nee ik moet meerdere mensen om mij heen verzamelen voor een blog website, voor meer content op de websites. Het viva forum leek mij geschikt om deze vraag te stellen aangezien veel mensen hier (dagelijks) schrijven en op die manier nog wat bij kunnen verdienen.
Waarom omschrijf je het dan zo raar?

Je kunt ook zeggen: ik coördineer een lifestyle website en zoek bloggers die tegen vergoeding willen meeschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauwe opmerkingen.. Ik schrijf zelf ook veel teksten, naast alle andere werkzaamheden, maar omdat er veel projecten zijn heb ik de taak gekregen om mensen te vinden die het leuk vinden om thuis wat teksten te typen.

Geen probleem als je geen interesse hebt, maar dan vraag ik me af waarom je reageert?
Alle reacties Link kopieren
Oh, fijn dit.
Zo gek is die gedachte van even makkelijk uitbesteden toch niet, alleen vanuit je op?

Maar ik vroeg dus naar het onderwerp en de lengte.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 17:13
Beetje flauwe opmerkingen.. Ik schrijf zelf ook veel teksten, naast alle andere werkzaamheden, maar omdat er veel projecten zijn heb ik de taak gekregen om mensen te vinden die het leuk vinden om thuis wat teksten te typen.

Geen probleem als je geen interesse hebt, maar dan vraag ik me af waarom je reageert?
Wat denk je dat er gebeurt als elke blogsite hier zulke oproepjes plaatst?
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
18-02-2018 17:12
Onderwerp? Lengte tekst?

Iemand maakt dan dus betaald jouw huiswerk waar jij dan goede sier mee gaat maken?
Nee zoals je kon lezen is dat helemaal niet de bedoeling.. Ik heb o.a. de opdracht om mensen om me heen verzamelen die het leuk vinden om teksten te schrijven over verschillende onderwerpen. het gaat om teksten van 500 tot max 1000 woorden.

Het mag over allerlei onderwerpen gaan, zoals koken, sporten, gezondheid, uitjes, financien, dieren echt van alles. Het gaat om korte blogs, dus er is geen diepgaande kennis van bepaalde onderwerpen vereist.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, m'n pb blijft op 'Postvak uit' staan, dus ik weet niet of dat goed gaat komen. In elk geval: ik ben tekstschrijver en ben gewend teksten te schrijven, ook blogs, over verschillende onderwerpen. Ik vind het leuk om je te helpen, laat het maar weten als je me kunt gebruiken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vind het nog te sumier.

Gaat het dan om iets eenmaligs, of zit je vast aan, pak 'm beet, elke maand?
Waar wordt het gepubliceerd? Kan het onder een alias? Wat gebeurt er verder mee?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je interesse hebt Digisuus! Bij mij werken de prive berichten ook niet lijkt het? Je kunt mij anders mailen: sanne@siag.nl dan kan ik je daar meer informatie geven.

@grobbekuiken_ Je bent zelf vrij om zo vaak (of eenmalig) teksten te typen. We hebben erg veel websites waarop het gepubliceerd kan worden. Vandaar dat ik ook niet specifiek kan zijn. Het wordt gewoon anoniem geplaatst, tenzij je graag je naam erbij vermeld zou willen hebben. Er gebeurt niks mee, het is gewoon content voor websites.
Alle reacties Link kopieren
Welke opleiding doe jij? Aan welke instelling?

Voor iemand die veel met teksten bezig is, vind ik het namelijk raar dat je de interpretatie 'wie wil mijn huiswerk voor mij maken' niet uit je OP hebt gehaald.

Over wat voor vergoeding praten we?
Alle reacties Link kopieren
@Celaena_Aelin Ik had het inderdaad anders kunnen verwoorden, maar na de aanvullende berichten lijkt mij het duidelijk genoeg. Als je meer informatie wilt over tarieven, mogelijkheden of andere zaken graag even mailen (sanne@siag.nl) want de prive berichten doen het niet bij mij.
Hmm.
Moet je voor die opleiding ook een hele website optuigen en online zetten?
Op persoonlijke titel?
(je moet 'm trouwens wel nog even goed nakijken, want je menu heeft flink wat dode links, en als je wil dat de website en domeinnaam echt van jou zijn/blijven moet je ook nog even zorgen dat domeinnaam op jouw naam komt te staan en niet op de naam van de vermoedelijke bouwers van de site).
Alle reacties Link kopieren
@Courage-- Dat klopt, Siag.nl is pas net online en nog lang niet af! Voor deze en andere projecten zoeken we dus tekstschrijvers. De website is van mijn stagebedrijf en hoeft dus niet op mijn naam. De website is wel door mij gemaakt, maar nog niet klaar dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat betaal je?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
@JollyRider Graag mailen voor tarieven: sanne@siag.nl
Alle reacties Link kopieren
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 17:21
Het mag over allerlei onderwerpen gaan, zoals koken, sporten, gezondheid, uitjes, financien, dieren echt van alles. Het gaat om korte blogs, dus er is geen diepgaande kennis van bepaalde onderwerpen vereist.

Geen diepgaande kennis vereist? Maar dan kunnen mensen toch ook makkelijk onwaarheden schrijven? Vooral over een onderwerp als gezondheid lijkt mij enige kennis toch wel vereist. Daarnaast, controleren jullie de blogs ook op waarheid en copyright? Ik kan wel hele leuke belasting tips geven, maar wie weet heb ik ze gewoon verzonnen. Dit is geen aanval op je oproep, maar ik denk dat je toch nog eens goed over de stageopdracht moet nadenken.
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 20:20
@Courage-- Dat klopt, Siag.nl is pas net online en nog lang niet af! Voor deze en andere projecten zoeken we dus tekstschrijvers. De website is van mijn stagebedrijf en hoeft dus niet op mijn naam. De website is wel door mij gemaakt, maar nog niet klaar dus.
Behalve 404-errors, tags die nog niet werken etc., staan er ook nog een paar ernstige spelfouten op.
chocolol schreef:
18-02-2018 21:14
Geen diepgaande kennis vereist? Maar dan kunnen mensen toch ook makkelijk onwaarheden schrijven? Vooral over een onderwerp als gezondheid lijkt mij enige kennis toch wel vereist. Daarnaast, controleren jullie de blogs ook op waarheid en copyright? Ik kan wel hele leuke belasting tips geven, maar wie weet heb ik ze gewoon verzonnen. Dit is geen aanval op je oproep, maar ik denk dat je toch nog eens goed over de stageopdracht moet nadenken.
Verbaast mij ook.
Maar het zal wel afhangen van de stageopdracht...
Alle reacties Link kopieren
sanneschrijver schreef:
18-02-2018 20:35
@JollyRider Graag mailen voor tarieven: sanne@siag.nl
Eh nee. Jij doet hier een oproep en je gaat moeilijk doen over je tarieven? Graag of niet hè
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven