Bachelorproef

08-04-2018 14:52 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeey allemaal, sorry dat ik jullie even lastigval.

Voor mijn laatste jaar aan de Hogeschool van Gent, heb ik een bachelorproef geschreven rond emotiebeleving en conflicthantering. Deze is ongeveer 'af'. Ik hoop via dit forum mensen te bereiken die dit zien zitten om te lezen? Dan bedoel ik eerder nalezen op structuur, schrijffouten, persoonlijke inbreng... Alle tips en advies zijn welkom!

Heb je interesse? Drop maar een berichtje hieronder.

Je zou mij echt uit de nood helpen! Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel! Ik reken 7,5€ per bladzijde 12 times roman
TheSky=moreBlue@Malibu
Ben je handig in de tuin? Quid pro quo: een uur tuinieren voor een uur redigeren.
Jaja, en dan zeker alleen de spellingscheck eroverheen gooien.... :whip:
Alle reacties Link kopieren
Next2UinMalibu schreef:
08-04-2018 15:43
Ik wil wel! Ik reken 7,5€ per bladzijde 12 times roman
Oei, ik had eigenlijk gehoopt dat ik iemand zou vinden die er geen geld voor vraagt. :/
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
08-04-2018 15:53
Jaja, en dan zeker alleen de spellingscheck eroverheen gooien.... :whip:
Wat bedoel je? Ik begrijp je niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas schreef:
08-04-2018 15:50
Ben je handig in de tuin? Quid pro quo: een uur tuinieren voor een uur redigeren.
Neen, sorry...
Alle reacties Link kopieren
Heb je niemand in je omgeving die dit wil doen? Ik zou dat wel voor iemand doen die ik (goed) ken, maar niet voor een vreemde. Wel tegen betaling, want er gaat wel wat tijd inzitten natuurlijk.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
michelleobama schreef:
08-04-2018 17:14
Heb je niemand in je omgeving die dit wil doen? Ik zou dat wel voor iemand doen die ik (goed) ken, maar niet voor een vreemde. Wel tegen betaling, want er gaat wel wat tijd inzitten natuurlijk.
Er zijn wel mensen die ik ken die het al doen. Maar zij stonden dicht bij mijn situaties op stage. Ook mijn ouders helpen. Ik ben juist op zoek naar iemand die ik niet ken. 'Vreemden' kunnen misschien inzichten geven waar ik totaal niet heb bij stilgestaan. Een objectievere kijk, snap je?
Ik ben er mij ook bewust van dat er veel tijd in gaat kruipen. De meeste professionele sites die ik al heb bezocht, vragen meestal al meer dan 100 euro. Dit vind ik persoonlijk te veel. :/
Hoeveel bladzijden zijn het? Wanneer zou je de feedback uiterlijk willen hebben?
Moet het ook inhoudelijk of alleen spelling en grammatica? Dat is nogal een verschil. Dat laatste zouden mensen sneller gratis doen dan dat eerste.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt dat iemand die jou niet kent heel veel tijd gaat steken in het redigeren van jouw stuk, en daar wil je geen compensatie tegenover stellen :-| ? Ik snap dat je 100 euro duur vindt, maar het wordt niet voor niets gevraagd. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten lijkt me wat dit betreft niet echt fair.
En je maakt alleen hiervoor dan speciaal een account aan?
Alle reacties Link kopieren
harissa schreef:
08-04-2018 17:23
Hoeveel bladzijden zijn het? Wanneer zou je de feedback uiterlijk willen hebben?
Het zijn in totaal 55 bladzijden, maar het begint pas te tellen vanaf pagina 6 en ongeveer tegen eind volgende week...
Alle reacties Link kopieren
Coco87 schreef:
08-04-2018 17:24
Moet het ook inhoudelijk of alleen spelling en grammatica? Dat is nogal een verschil. Dat laatste zouden mensen sneller gratis doen dan dat eerste.
Ik wil liefst gewoon het grammaticale en spelling, maar het is ook gewoon fijn als iemand het interessant vind, snapje?
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
08-04-2018 17:31
Je wilt dat iemand die jou niet kent heel veel tijd gaat steken in het redigeren van jouw stuk, en daar wil je geen compensatie tegenover stellen :-| ? Ik snap dat je 100 euro duur vindt, maar het wordt niet voor niets gevraagd. Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten lijkt me wat dit betreft niet echt fair.
Ik snap dat mensen er iets voor willen vragen, dat snap ik. Maar voor een stuk van nog geen 50 bladzijden, met praktijkvoorbeelden is 100 euro veel. Welke prijs zou jij max. Geven?
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
08-04-2018 17:33
En je maakt alleen hiervoor dan speciaal een account aan?
Mensen die ik ken hadden mij aangeraden om het is op een forum te plaatsen. Dus ja, waarom niet?
Je zal iets in ruil kunnen geven voor dit enorme werk dat jij van wildvreemden vraagt.
Je kunt bijvoorbeeld aanbieden om op te passen een paar keer. Of een aantal malen te komen koken. Het huis schoonmaken een keer.
Weet ke wel wat je vraagt van mensen? Dat hoort toch echt thuis bij de mensen die jij kent.
Alle reacties Link kopieren
49 kantjes a 30 minuten (als je het echt goed doet) is 24,5 uur.

100€ is dan 4€ per uur ongeveer.. nou nou vetpot!

Zelfs al doe je 15 minuten per pagina dan is 100€ nog niks..
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
08-04-2018 17:53
Je zal iets in ruil kunnen geven voor dit enorme werk dat jij van wildvreemden vraagt.
Je kunt bijvoorbeeld aanbieden om op te passen een paar keer. Of een aantal malen te komen koken. Het huis schoonmaken een keer.
Weet ke wel wat je vraagt van mensen? Dat hoort toch echt thuis bij de mensen die jij kent.
Ik weet wat ik vraag van de mensen. Ik ben mij daar bewust van. Maar ik heb al mensen bevraagd uit mijn netwerk, daarom dat ik nu een objectievere kijk wil. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
KDC schreef:
08-04-2018 18:03
Ik weet wat ik vraag van de mensen. Ik ben mij daar bewust van. Maar ik heb al mensen bevraagd uit mijn netwerk, daarom dat ik nu een objectievere kijk wil. Sorry.
Dat is niet erg. Zo lang je maar weet dat voor niets de zon opgaat..

Voor wat hoort wat..
TheSky=moreBlue@Malibu
Ik snap je op zich wel. Het is vast veel werk geweest, er hangt veel vanaf. En dan zoek je een objectievere kijk zoals je schrijft. Maar ik denk dat je iets teveel vraagt van wildvreemde mensen, om zoveel pagina's te gaan lezen en feedback te geven. Ik hoop voor je dat iemand bereid is om dat te doen. Succes :-)
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
08-04-2018 18:08
Ik snap je op zich wel. Het is vast veel werk geweest, er hangt veel vanaf. En dan zoek je een objectievere kijk zoals je schrijft. Maar ik denk dat je iets teveel vraagt van wildvreemde mensen, om zoveel pagina's te gaan lezen en feedback te geven. Ik hoop voor je dat iemand bereid is om dat te doen. Succes :-)
Dankjewel! Misschien vraag ik inderdaad teveel van de mensen. Toch bedankt voor je bericht.
Alle reacties Link kopieren
KDC schreef:
08-04-2018 18:13
Dankjewel! Misschien vraag ik inderdaad teveel van de mensen. Toch bedankt voor je bericht.
Oke ik wil het wel doen maar dan kijk jij mijn Engelstalige review van 23 kantje na.
TheSky=moreBlue@Malibu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven