Waar kan ik mijn forum laten verwijderen ?

20-04-2018 13:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie jullie mijn titel
Nee, zie niks.
Alle reacties Link kopieren
Nergens. Doen de mods niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een forum? Welke?
Star² schreef:
20-04-2018 13:14
Nee, zie niks.
is verwijderd denk ik
Alle reacties Link kopieren
Noflik schreef:
20-04-2018 13:15
Heb je een forum? Welke?

Ja. Titel: moet ik harde confrontatie met mijn beste vriendin?

Maar de mensen deed zo lelijk tegen mij! Dus voel me heel bedreigen
jojo25 schreef:
20-04-2018 13:19
Ja. Titel: moet ik harde confrontatie met mijn beste vriendin?

Maar de mensen deed zo lelijk tegen mij! Dus voel me heel bedreigen

Stel je niet aan.
Weet je niet wat een forum is?
Alle reacties Link kopieren
jojo25 schreef:
20-04-2018 13:19
Ja. Titel: moet ik harde confrontatie met mijn beste vriendin?

Maar de mensen deed zo lelijk tegen mij! Dus voel me heel bedreigen
Misschien omdat je onbegrijpelijk Nederlands typt.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
20-04-2018 13:21
Misschien omdat je onbegrijpelijk Nederlands typt.
Tis toch hartstikke duidelijk...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
20-04-2018 13:21
Misschien omdat je onbegrijpelijk Nederlands typt.
Dus de mensen respect niet vanwege mijn doofheid
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je je topic ?
Dat kun je alleen laten verwijderen door naar de moderators te mailen, vanwege bijvoorbeeld privacy. Mailen naar forum@viva.nl
Wat je zou kunnen doen is kleine wijzigingen aanbrengen in je openingspost, als het je om herkenbaarheid gaat.
Als je je OP leeghaalt krijg je een permanente ban.

Wanneer je iets vriendelijker en duidelijker vragen stelt krijg je meestal ook antwoorden waar je meer aan hebt :)

edit : ik zie dat het je om onvriendelijke reacties gaat.
Zo gaat dat hier soms ; haal gewoon je schouders op, het is maar een forum waar niemand je kent !
zazamaenade wijzigde dit bericht op 20-04-2018 13:28
15.50% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
jojo25 schreef:
20-04-2018 13:24
Dus de mensen respect niet vanwege mijn doofheid
Nergens had je het in je verhaal over je doofheid. Dus nee, daar gaat het niet om.
Star² schreef:
20-04-2018 13:20
Stel je niet aan.
Zeg, doe niet zo naar! Hierom wil de TO het hele viva forum laten verwijderen O_O
jojo25 schreef:
20-04-2018 13:24
Dus de mensen respect niet vanwege mijn doofheid
Als je de openingspost in je topic was begonnen met "Excuses voor mijn slechte Nederlands, ik ben doof en mijn moedertaal is gebarentaal" had je hele andere reacties gekregen.
Mensen kunnen op een forum niet vanzelf zien dat je doof bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel verdrietig... nu gaat het hele forum weg :( !
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je iets niet opschrijft kan men dat ook niet lezen. Doofheid is geen excuus om een slechte zinsbouw te hebben, juist doordat het geschreven woord een van de belangrijkste manieren van communiceren is voor Doven is men al van jongs af aan bezig met lezen, dus weten ze wat gebruikelijke zinsbouw is.

Mocht je nu doof zijn en nog eens in een vreemde taal communiceren, dan geef je zoiets meteen aan ipv te denken dat heel de wereld maar op voorhand weet wat jouw situatie is. Dat is erg egoïstisch.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
jaw schreef:
20-04-2018 13:34
Wanneer je iets niet opschrijft kan men dat ook niet lezen. Doofheid is geen excuus om een slechte zinsbouw te hebben, juist doordat het geschreven woord een van de belangrijkste manieren van communiceren is voor Doven is men al van jongs af aan bezig met lezen, dus weten ze wat gebruikelijke zinsbouw is.

Mocht je nu doof zijn en nog eens in een vreemde taal communiceren, dan geef je zoiets meteen aan ipv te denken dat heel de wereld maar op voorhand weet wat jouw situatie is. Dat is erg egoïstisch.
Beetje kort door de bocht, hoor. Nu is er een gehoorscreening, maar vroeger werd doofheid soms pas op kleuterleeftijd opgemerkt. Die vroegdoven hebben erg veel moeite met syntax/grammatica omdat hun taalontwikkeling zo verwaarloosd is in de eerste levensjaren. Dit zie je vooral bij doven die voornamelijk communiceren met gebarentaal itt liplezen.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 13:40
5.29% gewijzigd
jaw schreef:
20-04-2018 13:34
Wanneer je iets niet opschrijft kan men dat ook niet lezen. Doofheid is geen excuus om een slechte zinsbouw te hebben, juist doordat het geschreven woord een van de belangrijkste manieren van communiceren is voor Doven is men al van jongs af aan bezig met lezen, dus weten ze wat gebruikelijke zinsbouw is.

Mocht je nu doof zijn en nog eens in een vreemde taal communiceren, dan geef je zoiets meteen aan ipv te denken dat heel de wereld maar op voorhand weet wat jouw situatie is. Dat is erg egoïstisch.
Egocentrisch is dat, niet egoïstisch. :whip: ;-)
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
20-04-2018 13:40
Egocentrisch is dat, niet egoïstisch. :whip: ;-)
Wil je ajb niet zo lelijk doen anders ga ik ook een forum laten verwijderen hoor :(
Fragolisa schreef:
20-04-2018 13:37
Beetje kort door de bocht, hoor. Nu is er een gehoorscreening, maar vroeger werd doofheid soms pas op kleuterleeftijd opgemerkt. Die vroegdoven hebben erg veel moeite met syntax/grammatica omdat hun taalontwikkeling zo verwaarloosd is in de eerste levensjaren. Dit zie je vooral bij doven die voornamelijk communiceren met gebarentaal itt liplezen.
Ja daar zag ik laatst een docu over, er was een window tot 6 jaar geloof ik, daarna lukt het de hersenen niet meer de noodzakelijke aanpassingen te maken om syntax te begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
jojo25 schreef:
20-04-2018 13:24
Dus de mensen respect niet vanwege mijn doofheid
Dit versta ik niet.
Ik: *doet oordopjes in* iedereen: 'hey, laten we een onnodig gesprek beginnen.'
EsterInside schreef:
20-04-2018 13:42
Wil je ajb niet zo lelijk doen anders ga ik ook een forum laten verwijderen hoor :(
:sigh:
Best flauw om meteen een heel forum te willen laten verwijderen...

:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
20-04-2018 13:40
Egocentrisch is dat, niet egoïstisch. :whip: ;-)
:sigh: :moon: :blauwoog:
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven