Lezers van De Limburger gezocht

21-04-2018 15:22 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik ben een Belgische studente die onderzoek doet naar familieberichten in De Limburger. Ondertussen is mijn abonnement op de krant al verlopen en mijn onderzoek bijna afgerond. Helaas zit ik nog met één vraagje dat ik op dit moment erg moeilijk kan oplossen aangezien ik de krant niet meer kan inkijken. Mijn vraag is dus of hier lezers van De Limburger zitten die even het onderstaande willen checken:

Staan er in de bijlagen die je als abonnee van de Limburger door de week en in het weekend krijgt (bv. L magazine enz.) familieberichten met betrekking tot huwelijk en geboorte? Ik weet namelijk al dat in de reguliere krant zowel rouwberichten, berichten over (huwelijks)verjaardagen en vier generaties staan, maar over het huwelijk en de geboorte heb ik vooralsnog geen berichten gevonden. Ik heb echter nog niet de kans gekregen om de bijlagen te bekijken en daarom zoek ik dus mensen die dit even zouden kunnen checken.

Het zou echt heel lief zijn mochten de mensen die toegang hebben tot deze krant dat even willen checken en reageren op dit berichtje.
In ieder geval alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even naar de kiosk lopen om het na te kijken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
En je kunt dit niet bekijken in de kranten die je nog hebt?
Alle reacties Link kopieren
De Limburger wordt ook in Belgisch Limburg verkocht
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Hey,