Witte rok met rode print van zara

30-04-2018 22:04 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had lang geleden een hele mooie rok gekocht. Heb hem in 2006 gekocht maar kindjes hebben de rok beschadigd. Hoop nu dat iemand hem in de kast heeft hangen en hem tegen betaling uiteraard weg wilt doen.

Een foto kan ik helaas niet plaatsen maar als iemand zich in deze omschrijving herkent,
- valt tot boven de knie.
- is wit met rode bloemen
- heeft een strik als ceintuur
- komt uit zomer 2006

Ik hoop zo dat iemand weet welke rok ik bedoel en hem wilt verkopen.
Alle reacties Link kopieren
2006 ?????????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Op marktplaats staat nu een wit rokje met blauwe bloemen en strik van Zara. Is het er zo een (maar dan in rood)? Dan heb je een plaatje.

(ik kan geen plaatjes meer plakken).
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
30-04-2018 22:26
Op marktplaats staat nu een wit rokje met blauwe bloemen en strik van Zara. Is het er zo een (maar dan in rood)? Dan heb je een plaatje.

(ik kan geen plaatjes meer plakken).
Je hebt meer dan 200 posts, dus jawel ;)
KyloRen schreef:
30-04-2018 22:30
Je hebt meer dan 200 posts, dus jawel ;)
Nee, gek genoeg niet. Bug of zo.
Alle reacties Link kopieren
snug schreef:
30-04-2018 22:32
Nee, gek genoeg niet. Bug of zo.
Dan even voor de zekerheid in het modtopic vragen... Misschien is het knopje niet omgezet ;-D

Maar goed, ik ben weer weg hier :)
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
30-04-2018 22:09
2006 ?????????
Wow. Is er in die twaalf jaar inmiddels geen betere op de markt? Koop gewoon een nieuwe, joh.
Alle reacties Link kopieren
Heb me suf gezocht, maar deze was echt de ideale lengte. Ik zie heel veel plissérokken of kokerrokken wat ik afschuwelijk vind. Nee heb niks gebonden wat deze overtroffen heeft.
Na laten maken?
Nou, kijk dan zelf even op markplaats.
Alle reacties Link kopieren
Heb al op marktplaats gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Zou een mail naar het hoofdkantoor in Spanje nog helpen? Waarschijnlijk niet natuurlijk, want het is al lang geleden.

Hmm vrees dat ik me er helaas bij neer moet leggen. Ik kan nergens een dupe vinden, dus verder winkelen heeft voor nu geen zin.
Dat vind je niet meer terug hoor, blijven zoeken op zara tot je iets gelijkaardigs vindt of probeer zalando, daar kan je filteren en heb je erg veel merken samen
Alle reacties Link kopieren
Een jurk met zo'n strik ceintuur zie je al niet vaak, en dan boven de knie ipv onder, maar toch langer dan een mini rok.

Ik heb me suf gezocht op allerlei sites en niks vergelijkbaars gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Dus het gaat je meer om de lengte en het model dan exact deze rok? Dan zou ik eens kijken of er geen naaiatelier in de buurt zit dat hem na kan maken, gewoon eens informeren of het kan en wat het dan kost. Een goede coupeuse zou de lengte en het model voor je na moeten kunnen maken denk ik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ook om het mooie patroon, gewoon eigenlijk alles. Kan een coupeuse dat ook namaken?
Alle reacties Link kopieren
Kan een coupeuse een complete rok namaken is eigenlijk de vraag? Ik zie het niet gebeuren dat die rok ooit nog aangeboden gaat worden op internet.
moonlight schreef:
02-05-2018 11:41
Kan een coupeuse een complete rok namaken is eigenlijk de vraag? Ik zie het niet gebeuren dat die rok ooit nog aangeboden gaat worden op internet.
Als je desbetreffende rok nog hebt, kan een coupeuse hiervan een patroon tekenen, ja.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
02-05-2018 11:41
Kan een coupeuse een complete rok namaken is eigenlijk de vraag? Ik zie het niet gebeuren dat die rok ooit nog aangeboden gaat worden op internet.
ja natuurlijk kan dat.
Alle reacties Link kopieren
intothewild schreef:
02-05-2018 11:44
Als je desbetreffende rok nog hebt, kan een coupeuse hiervan een patroon tekenen, ja.

Die heb ik dus niet meer helaas. Heb er nog wel foto's van, kunnen ze daar wat mee?
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of ze van het van een foto kunnen namaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven