Tijdelijk huis wegens remigratie Zuid Holland

07-06-2018 23:49 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet meer aan de orde. Bedankt.voor alle reacties
anoniem_370680 wijzigde dit bericht op 26-10-2018 00:49
90.30% gewijzigd
Oei, Ik denk dat het heel lastig is om in die omgeving een huis te vinden...
Alle reacties Link kopieren
Heb je al contact gezocht met makelaars in die regio?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
08-06-2018 00:24
Oei, Ik denk dat het heel lastig is om in die omgeving een huis te vinden...
Ja dat is ook zo. Kan ook ergens anders maar het huis waar we vanaf volgende jaar in kunnen is in Capelle dus onze kids gaan dan daar naar school en ik wil niet dat ze daarna misschien wéér naar een andere school moeten. Is voor de meiden ook niet makkelijk
Alle reacties Link kopieren
Heb je al contact gezocht met makelaars in de regio? Vaak hebben die woningen in de tijdelijke verhuur, van mensen die hun huis nog niet hebben verkocht maar wel al een nieuw huis hebben.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-06-2018 06:29
Heb je al contact gezocht met makelaars in die regio?
Nog niet.
Meestal vraagt een makelaar 4x de huur. Mijn man heeft altijd een eigen bouwbedrijf gehad maar zou eerst via een vriend weer in de bouw gaan. Ik moet nog een baan zoeken. Maar een inkomen zoals vereist kunnen we niet aantonen.
We hebben hier wel een koophuis maar daar kan je de huur niet van betalen. Ik heb wel mensen die garant zouden kunnen staan.

Misschien kent iemand een makelaar die wel open staat voor dit soort situaties..?
Of iemand de een tijd op reis gaat of tijdelijk in het buitenland gaat werken?
Iemand met een koophuis dat nog leeg staat?
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
08-06-2018 10:24
Heb je al contact gezocht met makelaars in de regio? Vaak hebben die woningen in de tijdelijke verhuur, van mensen die hun huis nog niet hebben verkocht maar wel al een nieuw huis hebben.
Dat moet ik denk ik maar gewoon proberen. Thanks
Alle reacties Link kopieren
Lid worden van facebookgroepen in de plaatsen die je noemt? Vask zoiets als ‘je bent Barendrechter als...’ ofzo. En dan daar vragen of iemand tijdelijke woonruimte heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waar in Capelle kom je uiteindelijk te wonen?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-06-2018 17:15
Lid worden van facebookgroepen in de plaatsen die je noemt? Vask zoiets als ‘je bent Barendrechter als...’ ofzo. En dan daar vragen of iemand tijdelijke woonruimte heeft.
Ja dank je voor de tip, zo bereik je inderdaad meer mensen regionaal. Dat heb ik van de week ook gedaan. Soms mag je geen oproepen plaatsen m.b.t. verhuur/verkoop van huizen maar in een aantal wel dus wie weet komt er wat uit.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
08-06-2018 17:17
Waar in Capelle kom je uiteindelijk te wonen?
Vlakbij de Bermweg
Alle reacties Link kopieren
VerhuizingNL schreef:
09-06-2018 16:07
Vlakbij de Bermweg
Heb je al gesnuffelt op funda of er iets bijstond of inschrijven op woonnetrijnmond en dan op de direct te huur reageren meteen als ze klaarstaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven