Eigen tekst op melodie bestaand liedje inzingen

27-06-2018 16:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag: is er hier misschien iemand die kan zingen en een zelfgeschreven tekst op een bestaande melodie wil inzingen?

Het is voor de diploma-uitreiking op school en de muziekdocente die mee zou zingen (en maat houden) is helaas plotseling uitgevallen. De diploma-uitreiking is vrijdag a.s. dus er is haast bij.

Er is wel al een karaokeversie gemaakt, maar het blijkt te lastig voor collega's om in de maat te zingen, zonder dat iemand die maat aangeeft. Een ingezongen versie zou de oplossing zijn.

Ik hoop dat iemand me kan en wil helpen!
Alle reacties Link kopieren
Welke melodie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
15 miljoen mensen
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten allemaal wel erg a muzikaal zijn, willen ze hier geen wijs op kunnen houden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dat leek mij ook, maar ik heb er helemaal geen verstand van....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het wel doen, heb alleen geen fantastische apparatuur.
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel fijn Glencoco, dankjewel! Dat je geen fantastische apparatuur hebt is niet erg, het gaat erom dat collega's kunnen oefenen en houvast hebben. Kan ik je een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
simbatje schreef:
27-06-2018 16:42
Dat is heel fijn Glencoco, dankjewel! Dat je geen fantastische apparatuur hebt is niet erg, het gaat erom dat collega's kunnen oefenen en houvast hebben. Kan ik je een pb sturen?
Ja natuurlijk. Ik ben nu even boodschappen doen, daarna zal ik reageren.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
27-06-2018 16:25
Ze moeten allemaal wel erg a muzikaal zijn, willen ze hier geen wijs op kunnen houden.
Als iets erg tegenvalt is het wel het zingen van een tekst op bestaande muziek, er is altijd wel ergens een klemtoon die net anders valt of te lang of te kort is. Als je de tekst zelf maakt lukt het meestal we, maar tekst van een ander, en dan nog een hele groep, moeilijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven