Dringend op zoek na appartement/studio apeldoor

07-07-2018 22:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Lieve viva-ers
Ik ben op zoek naar een appartement studio in apeldoorn.. het liefst dichtbij het centrum
Weet iemand wat? Of heeft iemand wat
Mijn budget is ongeveer 500-600 per maand.
Hoop heel graag wat te horen

Lieve groet
Mensen hebben geen idee wie je bent en wat je doet. Ik zou het vragen aan mensen die jou kennen. Niemand helpt via internet een vreemde aan woonruimte.
Wel even vertellen dat je een vriend + zijn dochtertje meeneemt, als je met z'n drieën aan komt zetten terwijl het lijkt alsof je alleen woont gaat het feest wellicht meteen al niet meer door.
Zonde van ieders tijd en moeite.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lenn dat je het erbij voegt, maar Nee dat is dus absoluut niet het geval.
Ik ben van plan om hem te verlaten, wil hem voor altijd uit mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een woonruimte voor mij helemaal alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een appartement studio in apeldoorn.. dichtbij het centrum
500-600 per maand.

Koekoek.
Faith255 schreef:
07-07-2018 23:40
Ik zoek een woonruimte voor mij helemaal alleen
Wat heb je tot nog toe ondernomen om iets te vinden? Geen idee wat je daar voor een app. of studio betaald..

Wel las ik even vluchtig over je ex, goed dat je bij hem weggaat van wat ik zo lees.. dapper van je! :thumbsup:

Tips om aan woonruimte te komen heb ik hier zoveel gelezen, je was toch alleen? Dan is anti-kraak mss ook een optie? Alle makelaars mailen en waar maar nodig is briefjes ophangen. Meer tips heb ik niet voor je, behalve overal rondbazuinen dat je woonruimte zoekt met gierende spoed.
Vroeger ben ik zo soms door stom toeval aan een etage gekomen terwijl mijn huurcontract bijna afliep.. gingen er net vrienden van vrienden een jaar in Afrika werken. Ze waren blij dat ze viavia iemand hadden gevonden en ik had een jaar de tijd voor iets anders.

Hou je taai en echt, steek er elke dag tijd in om te zoeken naar woonruimte ook al lijkt het zinloos. Op MP adverteren bv, je zal maar net op het juiste moment adverteren; ik heb een keer een student dolgelukkig gemaakt toen ik mijn huis ging kopen, hij stond naast me bij de balie van de krant om een adv. te zetten met: etage of kamers gezocht.
En mijn huisbaas die elders woonde had gevraagd of ik een nieuwe huurder wist :)

Ik vond het wel leuk om te zeggen: ik weet wel iets voor je, daar en daar scheelt je adv.kosten als je zo ff kijkt of je het wat vindt..
En ja hoor, hij was zielsgelukkig omdat hij dacht laat ik maar met een advertentie beginnen al zal het niet veel opleveren, niet geschoten is altijd mis. In dit geval meteen raak: het was echt leuke woonruimte, woonkamer, slaapkamer, centraal en toch rustig met veel groen en water voor de deur.
En heul goedkoop, huisbaas woonde ver weg en zolang je netjes de huur betaalde was het een fijne huisbaas die meteen een monteur stuurde als de kachel het niet goed deed of zoiets.

Hoop dat je ook geluk hebt en snel je eigen leven kan gaan beginnen!!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke bedankt Len
Ja ga ik zeker doen
Alle reacties Link kopieren
Ben al bezig op mp en account aangemaakt op direct wonen etc.. bedankt voor je motiverende woorden .. lief!
Deze firma heeft veel panden: https://www.cityside-apartments.com/locatie/apeldoorn/
Alle reacties Link kopieren
Ga even kijken dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Inschrijven woningcorporatie en op direct kans en loting woningen reageren. Elke dag kijken op mp en dat soort sites. Vragen aan vrienden en kennissen via via gaat vaak het snelste.
Villex heeft antikraak door veel steden in Nederland. Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven