AH Restaurantzegels 2018

14-07-2018 15:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand toevallig nog AH restaurantzegels 2018 voor 2de menu gratis liggen?
Ik zou ze heel graag willen overnemen.
Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Houd er svp wel rekening mee dat 't eerste menu flink in prijs wordt verhoogd.....kortom, u wordt genaaid door Ahold / AH
Ach welnee, je kan precies zien waar je aan toe bent je kan inloggen via Iens en zo boeken.
Je wordt helemaal niet genaaid.
Alle reacties Link kopieren
Als er al mensen genaaid worden, dan zijn het restauranteigenaren die zich zo ongeveer verplicht voelen mee te doen omdat de concurrentie dat ook doet.
Well behaved women rarely make history.
Er doen steeds minder restaurants mee en de restaurants die meedoen bieden geen ala carte meer aan maar 'n eigen keuzemenu waarbij de gerechten inferieur zijn aan wat hun normale kaart te bieden heeft.
8102 schreef:
14-07-2018 15:42
Ach welnee, je kan precies zien waar je aan toe bent je kan inloggen via Iens en zo boeken.
Je wordt helemaal niet genaaid.
Jawel hoor; de meeste restaurants verhogen echt eerst de prijs van het aangeboden menu (soms wel met de helft).
De restaurants moesten vorig jaar naast 'het tweede menu gratis' nl. ook nog ca. 2,50 betalen aan iens/ah. Dus ja... misschien niet zo netjes maar ook wel te begrijpen dat ze bij een normale prijs van 19.95 voor een 3-gangenmenu, de prijs iets verhogen. Want ja... 17.45 voor twee driegangen-menu's is weinig verdienen. Vooral hopen dat de mensen veel drinken dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb nog wel restaurantzegels!

Ben gisteren getrakteerd op een etentje. Erg lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding. De menu's worden zeker aangepast om het rendabel te maken. Niets mis mee toch?

Heb voor t eerst coquilles gegeten hmmmm!
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook naar restaurants gezocht. Er doen er veel minder mee dan vorige jaren en ik vond de menu’s ook maar zozo.
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
14-07-2018 16:20
Ja ik heb nog wel restaurantzegels!

Ben gisteren getrakteerd op een etentje. Erg lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding. De menu's worden zeker aangepast om het rendabel te maken. Niets mis mee toch?

Heb voor t eerst coquilles gegeten hmmmm!
Ik heb je een pb gestuurd.

Ik heb idd gezien dat er wat gewijzigd is kwa menu prijzen en dat er minder restaurants meedoen, maar ik vind het juist leuk om een keer een nieuw restaurant te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Mocht iemand interesse hebben, ik heb ook een paar kaarten.

Had al wat gespaard voordat ik ging kijken waar ze geldig zijn maar er zit niets interessants bij voor ons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven