anti kraak wonen adhoc

31-07-2018 15:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Mijn vriend en ik zouden graag anti kraak willen gaan wonen bij Adhoc. Probleem is dat je daarvoor voorgedragen moet worden door een huurder die al antikraak bij Adhoc woont.
Mijn vraag is er iemand wiens email ik kan voordragen zodat ik verder kan met de inschrijving? Ik hoop dat er iemand is die dit voor ons kan doen.
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
:sarcastic: Eh dat voordragen is een referentie. Waarom denk je dat een wildvreemde jou gaat aanbevelen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie.. Ik denk niets ik vraag het alleen. Nee heb ik en ja kan ik krijgen. Vragen staat vrij volgens mij??
Alle reacties Link kopieren
De kans dat iemand zegt... ja kom maar op, ik ben wel je referentie terwijl ik geen idee heb wie je bent en wat je doet, is gewoon nihil.

Dat is hetzelfde als vragen of iemand hier iets in Amsterdam te huur weet tegen een goede prijs.
Alle reacties Link kopieren
Niet geschoten altijd mis! Ik heb net even op gekeken en er zijn meerdere mensen die het op deze manier doen. Dus waarom niet?
Zoals ik zei nee heb ik en ja kan ik krijgen.
Ik zit verder niet op reacties te wachten die zeggen dat dat toch niet gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast is het uiteraard wel 1 van de grootste clichés die er bestaat wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook via een andere organisatie antikraak gaan wonen... waar je geen referentie voor nodig hebt. Waarom per se Ad Hoc?
vitamined wijzigde dit bericht op 31-07-2018 16:43
2.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vitamed zover was ik eigenlijk nog niet!
Net even met Ad Hoc gebeld blijkt dat ik zo bij ze naar binnen kan lopen zonder voorgedragen te worden hihi :-$ Dus dit hele topic is voor niets ga hem gelijk afsluiten. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
twijfelaartje85 schreef:
31-07-2018 16:01
Niet geschoten altijd mis! Ik heb net even op gekeken en er zijn meerdere mensen die het op deze manier doen. Dus waarom niet?
Zoals ik zei nee heb ik en ja kan ik krijgen.
Ik zit verder niet op reacties te wachten die zeggen dat dat toch niet gaat lukken.
Een tip voor als je een volgende keer iets van iemand (een bekende of onbekende) gedaan wil krijgen: let een beetje op je toon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven