Kortingscode Goodiebox

13-09-2018 10:26 6 berichten
Wie is member van Goodiebox en wil/kan mij uitnodigen voor een kortingscode?

Ik wil het heel graag proberen of het iets voor mij is.
Pb me maar, dan stuur ik je een linkje :)

Edit: ik zie net dat jij geen korting krijgt maar ik een product als jij via mij lid wordt.
Lou- schreef:
13-09-2018 13:32
Pb me maar, dan stuur ik je een linkje :)

Edit: ik zie net dat jij geen korting krijgt maar ik een product als jij via mij lid wordt.
Oh echt? Want wat ik begreep krijg ik dan 50% korting en degene die mij heeft uitgenodigd punten voor een gratis box.
Op hun site staat: HOE NODIG IK MIJN VRIENDIN(NEN) UIT?
"Heb je ook vaak het gevoel dat je vriendinnen je familie zijn? We know the feeling! Daarom zien wij ook graag dat al jouw vriendinnen bij de GOODIEBOX familie komen. Share the happiness! Om jou nog blijer te kunnen maken en je te verwennen met meer GOODIES naast de box, zijn we begonnen met de GOODIEBOX WEG NAAR HAPPINESS! Voor elke member die via jou lid wordt, spaar je voor hele leuke extra’s. Als er twee vriendinnen deze maand via jou member worden, krijg jij je eerste beloning al.


Niks over korting.. Ik heb even gegoogled en het lijkt er op dat die 50% actie niet meer geldt.
Maar lou hoe bevalt hij ?
Heb eerder Beautybox etc gehad viel tegen op een gegeven moment.
Ik heb er meteen één toegestuurd gekregen na aanmelding, dat was die vier-seizoenen box. Ik vond helaas maar één product echt fijn en die is op geen enkele manier te krijgen in Nederland. Wat verder speurwerk leerde me dat dit voor vrijwel alle producten die in de Goodiebox worden gestopt het geval is. Daardoor vind ik het ook lastig te bepalen of de ‘echte waarde’ van de box ook echt zo hoog is als er wordt beweerd.

Ik heb de box opgezegd. Ik zal die van deze maand nog ontvangen, dus ben benieuwd of die me nog kan bekeren. Ik heb er een hard hoofd in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven