Kortingscode Zalando gezocht

19-09-2018 11:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand toevallig nog een kortingscode van Zalando liggen?
De code op de site is geldig bij 150 euro en ik heb een bestelling van 110 (wat ik ook wel voldoende vind haha)

Ik heb al gezocht op die standaard korting sites maar ik kon geen werkende vinden dus hopelijk heeft iemand er nog een die ze niet gaan gebruiken.
Zou fijn zijn! :heart:
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eentje gekregen, van 20 euro. Ik weet niet precies hoeveel het minimale bestelbedrag moet zijn, volgens mij 100 euro, dus dan zou je m kunnen gebruiken :)(

PM mij maar bij interesse!

Edit: ja, bij 100 euro! Ik weet alleen niet of ie persoonsgebonden is *denk*. Gewoon proberen, zou ik zeggen :)
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
19-09-2018 11:47
Ik heb er eentje gekregen, van 20 euro. Ik weet niet precies hoeveel het minimale bestelbedrag moet zijn, volgens mij 100 euro, dus dan zou je m kunnen gebruiken :)(

PM mij maar bij interesse!

Edit: ja, bij 100 euro! Ik weet alleen niet of ie persoonsgebonden is *denk*. Gewoon proberen, zou ik zeggen :)
Lief! Ik heb je een BP gestuurd, hopelijk is hij aangekomen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Hij staat in m'n postvak uit.. Ik snap het forum daarmee niet..
Wil jij mij anders een PB sturen als het niet goed is gegaan?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er laatst een gepost bij "aangeboden" maar weet niet of die nog geldig is.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
WMB98GA

In principe nog geldig (20 euro korting) behalve als iemand van hier hem al gebruikt heeft. Maar ik had geen reacties op dar topic dus ik ga er vanuit van niet.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
19-09-2018 12:39
WMB98GA

In principe nog geldig (20 euro korting) behalve als iemand van hier hem al gebruikt heeft. Maar ik had geen reacties op dar topic dus ik ga er vanuit van niet.
Geprobeerd maar dan geeft hij aan 'Sorry, de kortingscode WMB98GA is niet in gebruik. Controleer de kortingscode.'
Jammer, maar dank je!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
NEEMRUIM
20% Korting op je hele mand bij veel merken
Bedankt maaique

Door dit topic weet ik dat er nu korting is
Had vorige week dure jas gekocht
Net gebeld en krijg nog 54 euro teruggestort
Super service
Alle reacties Link kopieren
vivajaline schreef:
19-09-2018 14:08
Bedankt maaique

Door dit topic weet ik dat er nu korting is
Had vorige week dure jas gekocht
Net gebeld en krijg nog 54 euro teruggestort
Super service
Haha! Wat fijn!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Marlin2007 schreef:
19-09-2018 13:05
NEEMRUIM
20% Korting op je hele mand bij veel merken
Quote uit op: 'De code op de site is geldig bij 150 euro en ik heb een bestelling van 110 (wat ik ook wel voldoende vind haha)'
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
19-09-2018 11:47
Ik heb er eentje gekregen, van 20 euro. Ik weet niet precies hoeveel het minimale bestelbedrag moet zijn, volgens mij 100 euro, dus dan zou je m kunnen gebruiken :)(

PM mij maar bij interesse!

Edit: ja, bij 100 euro! Ik weet alleen niet of ie persoonsgebonden is *denk*. Gewoon proberen, zou ik zeggen :)
Zou je mij nog een BP willen sturen? :) Dank je!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
19-09-2018 14:18
Zou je mij nog een BP willen sturen? :) Dank je!
Je hebt m, als t goed is, in je pb! Ik was even druk op t werk, vandaar dat t even duurde :)

Hopelijk werkt ie! Veel plezier er mee :)
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
19-09-2018 14:48
Je hebt m, als t goed is, in je pb! Ik was even druk op t werk, vandaar dat t even duurde :)

Hopelijk werkt ie! Veel plezier er mee :)
Dank je! Hij doet het, ik ben helemaal blij.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dan zal hij toch door iemand gebruikt zijn, sorry.
Gelukkig nog een gevonden!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
19-09-2018 16:24
Dan zal hij toch door iemand gebruikt zijn, sorry.
Gelukkig nog een gevonden!!
Geen enkel probleem! Ik vind het al lang lief dat je wilde helpen :) Heb nu €20 minder betaald! Heel prettig.
Internagelaktisch
En nu moet alles nog pass3n....
Alle reacties Link kopieren
Maaique schreef:
19-09-2018 14:17
Quote uit op: 'De code op de site is geldig bij 150 euro en ik heb een bestelling van 110 (wat ik ook wel voldoende vind haha)'
Sorry wist ik niet! Ik shopte voor meer en had daardoor niet door dat er een minimumbedrag was. Heb overigens veel moeten retourneren dus heb er zelf niks aan gehad. Jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven