Mail gevr nieuwsbrief Albelli 26-9-18 fotoboek waardebonnen

26-09-2018 15:41 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar de link van de waardebonnen voor fotoboeken die Albelli vandaag als nieuwsbrief heeft gestuurd. Afhankelijk van je bestelgeschiedenis krijg je een aanbod, de bedragen voor de waardebonnen kunnen dus verschillend zijn per klant. Wie heeft die mail en wil de link die je krijgt als je klikt op 'waardebonnen kopen' naar mij doorsturen? Als er andere bedragen in staan dan 49, 69 en 79 euro. Alvast bedankt!!
anoniem_294011 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 16:05
Reden: tekst iets aangepast
9.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En die codes kun jij dan gebruiken, ondanks jij die bestelgeschiedenis niet hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die van mij ook 49-69-79.
Hier ook die getallen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, ik heb inmiddels de link voor de lagere bedragen via een collega gekregen (49, 55 en 75 euro). Het gaat niet om een kortingscode; vanuit de mail opent de pagina waarop je de waardebonnen kunt bestellen. En wat de criteria zijn voor welk aanbod je krijgt weet ik niet, die collega had net als ik vorig jaar 1 fotoboek besteld. 2 jaar geleden had ik dit ook al en toen gaf de ene medewerker van Albelli aan dat als je meerdere dingen had besteld in het verleden je de duurdere waardebonnen krijgt. Een andere medewerker weersprak dat later weer en de volgende zei dat hij me niet kon helpen, maar dat ik natuurlijk vrij was om via die andere mail de waardebonnen te bestellen.... Vreemd vind ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
https://www.albelli.nl/actie/crm_aycelc ... d=17028299

Ik heb 40-55-75
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me toch wel af wat nou precies hun criteria is om wie welk aanbod te doen. Als
Je vorig jaar een bon hebt gekocht voor 55 euro en het is dit jaar 69 euro valt het prijsverschil echt wel op!
Alle reacties Link kopieren
00suus00 schreef:
27-09-2018 06:44
https://www.albelli.nl/actie/crm_aycelc ... d=17028299

Ik heb 40-55-75
ik ook. Heb de bon van € 75 besteld; mooie stok achter de deur om te zorgen dat het boek begin november af is ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven